Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sååå sjukt avis...

Publicerad 2012-08-17 17:52:58 i Allmänt,

...i morse 03.00 drog gubben och 6 andra till England på hojarna...de ska ut till Isle of Man för att kolla in GP:t...hade de inte varit pga min nackskada så hade jag suttit limmad bakpå hojen, men med tanke på all packning så hade jag nog fått suttit uppe på den! =P
Sååå nu e de bara mamsen och jag hemma, vi får väl fördriva vår tid på bästa sätt...kommer nog åka hem till Örebro och träffa familjen några dagar...sen får vi se vad resterande av veckorna kommer att fördrivas med....hoppas ni får en härlig helg för de ska jag ha!!


John igår när han hade packat hojen!!


Mamsen fick lite kvalitetstid med husse igår kväll,
passade på att klippa klorna samtidigt!!*L*

Kommentarer

Postat av: Dotter

Publicerad 2012-08-17 21:51:38

Du är välkommen hit, jag är bara hemma.

Postat av: fanci

Publicerad 2012-08-22 19:52:37

hade velat åka med i en packkärra.jag älskar england,helt vannsiningt,men så är det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela