Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

luuuraaaad!!....

Publicerad 2012-08-13 09:21:45 i Allmänt,

...John fyller 50 år snart men i lördags hade jag fixat en överraskningsfest och bjudit in gamla och nya vänner för att fira...vi var hos Johns syrra Gisela och hennes gubbe Mats...vi blev 18 st och de var ett jäkla tråcklandes för att John inte skulle misstänka något men när vi kom dit så var alla samlade på "loftet" när vi kom...en glad och positiv överraskning för honom blev de allt!. Festen avlöptes med mat, dryck och lekar vilket var uppskattat av alla så de var riktigt kul att vi fick till de!! blev ett gäng foton så klart så här kommer de!!!


John helt ovetande om folket som står här uppe


...och där var ni ja´!!


A-K, Johns grabb Johan och Tjompa


Calle och John


Pajer och sallad bjöd jag på...fick sån otrolig hjälp av Irja en
granne till oss...


Paket öppning


Eftersom John kör lastbil så fick han en gammal en i trä
med ett flak öl!!*L*


Självaste lekledaren...e så himla nöjd med lekeriet
och att alla ställde upp!!


Delade upp alla i två lag så här gnuggas de...


...geniknölar så de osar hett!!!


...här byter gurkorna "ägare"


A-K hade en skön stil!!


..äggleken


Här ska de plockas upp äpplen från vattenhinken


Tjompa kämpar på!!


Kubb


Hade fantastiskt väder hela e.m och kväll


Krocket blev de oxxå


Mamsen var så klart med


Underbar kvällshimmel

Kommentarer

Postat av: Gilla

Publicerad 2012-08-13 09:52:15

Hej jag hittade hit från FB.



Kul att se att ni kunde roa er på så många sätt och att din man ingenting visste från början. Vi är nog lite dåliga på att ordna med spel och lekar är jag rädd för. Men detta kanske blir en inspiration.



En sån fin vovve ni har. Vi passar en Berner Sennen till Barnbarnet när hon jobbar.



Gilla

Postat av: Lena N

Publicerad 2012-08-13 13:31:23

Vad roligt att han blev överraskad o att ni lyckades hålla tyst om allt...de e ju lite fix ändå. O för en gångs skull denna sommar--Uppehåll OCH sol...helt fantastiskt=)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-13 18:42:08

Jag önskar att jag kunnat vara med på den festen!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-13 20:03:41

Sv: Jag hade garanterat blivit bakfull! ;)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-08-13 21:15:13

Åhhh vad roligt för John vad du har fixat. Sånt är så roligt när man lyckas. Ser ut som om ni hade en härlig dag/kväll/natt. Kram

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2012-08-13 22:11:29

Vad kul att du lyckades hålla festen hemlig för gubben :) Roligt att det blev en sån lyckad fest.



Ja nog växer hon allt lilla Bozza, hon vägde 6 kg när jag hämtade henne och nu väger hon ca 9,5 kg.



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-14 09:58:09

Sv: Haha! Kanske inte :P

Postat av: fanci

Publicerad 2012-08-16 10:53:11

men bara så underbart vad du fixat till!!och så kul ni ser ut och ha!



och vilken bild på kvälls himmlen,helt fantastisk!!!



Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-08-19 23:53:10

Wow vilka underbara bilder och trevligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela