Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

har spenderat...

Publicerad 2012-08-21 16:28:04 i Allmänt,

...några dagar i Örebro hos mamma...John stack ju med hojen till Isle of Man med sex kompisar så jag passade på att åka hem en sväng, träffade oxxå syrrorna m familj och sonen kom förbi i söndags!. Blir alldeles för sällan som jag träffar kidsen då de oxxå bor en bit bort från varandra...de ska passas in med gud vet allt för att få till något vilket känns trist, för visst vill jag träffa båda två...hade tänkt träffa massa kompisar när jag var hemma men de blev aldrig av...tiden bara rinner iväg å så e de dax att åka hem, vad jag nu ska hem å göra...
Går fortfarande och väntar på AFs avsaknad av kontakt trots att jag ringer och ber de ringa upp så fort som möjligt, kanske ska göra slag i saken och kontakta media så de får upp ögonen för vilket patrask som jobbar där...illviljan att hjälpa...snarare att skälpa oss som verkligen vill tebax till arbetslivet, hur sjukt e de inte att jag inte fick arb.träna i sommar trots att jag ordnat plats, jag får inte komma tebax till skolan heller trots att jag gjort framsteg i min arbvetsträning...då ska man hellre gå hemma å må skit för ovissheten äter upp en inifrån...usch nu blir jag förbannad IGEN...skulle ju bli ett glatt inlägg men ja retar bara upp mig mer och mer på AF och deras patrask till handläggare...slänger in lite foton ist från Örebrovistelsen!! ha de bäst å ta hand om er!!


Hanna


Annie och Hanna


Lilla syster yster


Emma


Linus




Blev inte så många foton då många e för stora och med tanke på
att jag har TIO tummar när de gäller datorer så kan jag inte för-
minska de...sååå retligt!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-21 18:56:45

Vad sägs att samla ihop familjen och tillbringa en helg här i Falkenberg?! :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-22 18:57:38

Fin a foton som vanligt, sonen är ju bara sååå.

Förstår helt och fullt att du inte han med att träffa alla inklusive mig, men det hade varit kul att ses.

Postat av: fanci

Publicerad 2012-08-22 19:54:08

så fina flickor<3 och alla ,kul och träffa dom .visst är det konstigt hur tiden bara rinner iväg ,och man har tänkt hinna med massor med saker.

härligt med att träffa dom kära<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela