Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Varför händer de inget??...

Publicerad 2012-04-12 17:34:36 i Allmänt,

...hade ett samtal med min läkare som skulle kolla hur de gick för mig med ytterligare en tablett att sova på...jag har börjat sova lite bättre MEN värken i benen kvarstår...blir på sånt uruselt humör när de e så här...jag hamnar i ett läge där jag börjar analysera saker på heeelt fel sätt å letar fel på mig fast folk får stå för sina egna agerande....e heeelt jäkla slut och är som en zoombi hela dagarna och får tvinga mig att göra de måsten som finns. Ska mitt liv fortsätta så här så vill jag bannemig inte vara med för humöret e inte något jag e stolt över...hatar att må så här...behövs så lite för att jag ska trilla ner under ytan, för småsaker som egentligen inte betyder så mycket... de e svårt att förklara för folk hur man mår för de flesta ser bara ytan, då e de ett påklistrat leende och INGEN vet hur de egentligen är...OCH de e helt och hållet mitt fel...vill inte att folk ska se eller veta hur jag mår...jag har ju som oftast ansetts som en stark tjejj men den fasaden börjar krackelera nu....så less på allt just nu...dra ett gammalt täcke över huvudet tills skiten ger sig känns som en bra grejj...ha en bra torsdag å ta hand om er!! kramiz

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-04-12 20:31:52

Åhh vad jobbigt. Jag kanske kan pigg upp dig lite och berätta att jag köpt lite prylar för att plantera i helgen. Lovar att visa resultat senare. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-13 09:30:44

Usch vad tråkigt att må så dåligt som du gör :( jag lider verkligen med dig. Inte kul när man inte kan få nån lösning på sina problem. Har du en bra doktor då som förstår dig och dina problem eller är den som alla andra som tycker att man är helt frisk....

Vet att det kan vara jobbigt, men försök att visa hur du faktiskt känner. Finns ingen ide att folk ska tro att man mår bättre än man gör.

Man kanske inte behöver "gnälla" hela tiden, men om nån frågar hur du mår så säg hur du verkligen känner dig och mår.



Håller iaf alla tummar vi har här för att du ska få nån ordning på din värk och få må lite bättre nångång :)



Ha en bra fredag.

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-04-13 15:10:37

Jag lider med dig :(

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-04-16 13:13:42

så träligt med dina ben.

har dom röntgat din rygg tex?

du kan ju inte bara gå ,och det bara blir bra ,det finns ju en orsak bakom..bara undran.vill ju inte att du ska ha det som du har.

Hoppas det kommer en lösning/kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela