Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hoppas ni får...

Publicerad 2012-04-07 16:28:53 i Allmänt,

...en fortsatt trevlig påsk!!...idag blev de ett spårpass för lilltroll som gick över förväntan då de var ett gäng rådjur i skogen där jag lagt spåret när vi kom ut...blev ett sidospår efter rådjuren men hon vände själv om efter en 5 m....mamsen fick ett lydnadspass med ett gäng får som nyfiket hade koll på oss...e så trött å sleten i kroppen så nu ska jag vila mig iform till på tisdag hade jag tänkt! =P...ha de bäst å ta hand om er!!


...spegel spegel...Nova e nyfiken på "den andra" hunden

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-07 19:44:46

Detsamma Kicki :) Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-07 23:12:10

Men huu vad mycke snö ni har fått då. Här har det tack o lov inte kommit så mycke.

Vad kul att ut och spåra lite :) Bra med lite störningsträning av lite vilt om man sett att dom varit där och förstår varför dom har lite svårt. Duktigt att hon vände efter 5 m och tog sitt eget spår igen :)



Tråkigt att din kropp inte vill och orkar vad du vill :( Lider med dig som måste gå och ha en massa värk jämnt.

I morgon så ska vi ut och spåra :) Ska träffa Janne och träna lite :)



Hoppas att du känner dig bättre när du får vila lite.

Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-04-08 08:27:20

Kul att det gick så bra att träna med flickorna och duktigt att Nova gick tillbaka till sitt eget spår men tråkigt att värken och tröttheten envisas med att ställa till det för dig :( Önskar jag kunde trolla bort den åt dig!



Önskar dig en fortsatt skön påskhelg!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-04-08 08:33:25

Vad bra att hon återvände till sitt eget spår sen :)



Hoppas att helgen varit bra! :)

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-04-08 11:32:04

Duktig spårerska ,ska naturligtvis spegla sig;)



Tack,och var rädd om dig oxå<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela