Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

vet inte vem jag...

Publicerad 2011-09-18 12:27:23 i Allmänt,

...ska tro på i dagsläget...cirkusen fortsätter kring Nova...fick ett mail igår där ordföranden hade pratat med Cathrine och hon hade visste sagt att hon var osäker...ringde ju upp henne för att kolla om hon verkligen gjort de för att hon inte sagt de till mig när vi träffades men vet att de stod kvar efteråt å pratade så jag ville ju veta om hon sagt något annat å de hade hon inte...de står även i anm att hon e osäker på folk....men vad har den kommentaren med själv incidenten att göra...gör man en anm ska den väl gå ut på att man skriver ner vad som hände och inte nått annat!!!...e ungefär som om jag skulle vara vittne till något å pratar med polisen om de å sen lägger jag in annat som jag vet om personen som inte har nått med de å göra...

Jag sticker absolut inte huvudet i sanden å tror att Nova INTE har problem och vi jobbar ju på hennes beteende för att komma vidare...idag träffade jag oxxå en man från klubben som har hand om nycklarna å lämnade tebax min nyckel så nu kan jag släppa de här å blicka framåt i vår träning....att byta klubb e ju inget jag tänker göra för att saker å ting inte ska komma fram till ytan, jag tänker naturligtvis ta upp de som varit med Nova och hennes problematik e ingen jag kommer hymla med...däremot så känner jag ju att Nova fått en tråkig stämpel på sig och jag känner inte heller att jag kan träna å känna mig tillfreds där längre och de e MIN känsla ingen har sagt att de e så men de e min känsla i de hela sen när man lägger in saker som inte ens har med själva incidenten att göra då känner jag bara att de e nog

MEN till nått riktigt roligt, vi var ute å spårade idag med Panken och Rebecca å jag har nog inte sett Nova så klockren som hon var idag...yiiipppiiii...budföring och upplet funkade oxxå riktigt bra!! så jäkla nöjd med henne idag å de behövs sådana här underbara stunder med henne när man känner sig påhoppad å nere över de som händer....



hade tyvärr fel objektiv på idag så de syns inget vidare


Madicken väntar på att få börja spåra


Panken håller koll på Rebecca och Madicken när de spårar


Å så fina Zäta!! <3

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2011-09-18 13:23:53

usch, jag lider med dig.. blir så jävla förbannad samtidigt när jag läser din blogg, vad tror vissa människor att dom är`? kan dom inte bra skita i andra och sluta bry sig om dom inte har något vettigt att säga, och när dom inte ens vet hur det ligger till egentligen.. usch för sånt folk.

tycker du är jättestark som fortsätter kämpa med henne, läser din blogg jämt och vet nog ingen som lägger ner så mycket tid på sina fyrbenta, blir glad att läsa hur bra det går också, sen att det är små framsteg, men skit samma frammåt är frammåt och det ska man glädjas åt.. fortsätt att vara stark, ni klarar av det, men folk verkar tro att det sker i en handvädning och det kan dom ju glömma, det tar tid för att det ska bli bra. Vet ungefär hur du känner, vi har också så med douglas och det är väldigt jobbigt många gånger..



Stor kram på er

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-09-18 15:07:28

Usch vad tråkigt det där är, att folk inte har bättre för sig och ska gå och säga saker som dom sen faktiskt inte kan stå för!

Kämpa på med din Nova och du ska se att det funkar lika bra utan SKK och SBK!!

KRAM

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-18 21:03:06

Men vilken mysko ordförande ni har på eran klubb då som går och säger saker som inte är sant....Hur faan kan man hålla på med sånt som ordförande, hur jävla sjukt som helst.



Och som du säger, du har aldrig stuckit under stolen med att ni inte har problem. Det är ju därför du jobbat så hårt med henne både själv och med folk som har erfarenhet av såna problem som ni har.

Vet inte om du skrivit det och jag glömt, men vad är hon egentligen anmäld för?? Nu har jag kollat vad du skrev och hur kan klubben anmäla om hon bet en annan hund....Är det inte den som äger hunden som ska ta det med dig personligen....Vad har klubben med det att göra????

Om det varit en tävling hade jag förstått att klubben varit tvungen att göra nått, men jag antar det inte hända på en tävling.



Ja, ja, hoppas det löser sig med allt iaf.



Kanon kul att erat spår gick så bra :) Roligt med nått possitivt i eländet.



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-19 05:37:08

Fan, vad illa!



Borde inte en klubb kunna hantera sånt här på ett bättre sätt?

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-09-20 09:07:59

Kan du inte bara ställa henne mot väggen o fråga varför hon sagt som hon sagt osv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela