Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Upp som en sol...

Publicerad 2011-09-03 14:37:25 i Allmänt,

...och ner som en pannkaka....e så less på de här måendet...de går verkligen upp å ner hela tiden...när jag tror att de börjar vända så e de som om någon sparkar undan benen på mig, börjar misströsta mer och mer gällande den här medicinen...känner mig som en jäkla zoombi mer eller mindre å sover massor på dagarna för orken sitter verkligen under skosulorna...försöker träna med tjejjerna och ta mina dagliga skogspromisar men de tar emot som satan ibland, men vi har kommit igång å spårat med Panken efter sommaruppehållet å de känns riktigt bra, i torsdags så körde vi utanför stan...Nova e riktigt duktig men markerar inte apporterna ordentligt...trodde hon gått över en men den hade hon i munnen visade de sig...mamsens fart behöver ökas lite så vi la två apporter i spåret och slutet var skyddsarmen som hon blir överlycklig när hon får jobba på...farten var ändå rätt ok i torsdags...hoppas ni inte tröttnar på mina gnälliga inlägg men så här e de å jag tänker inte hymla om mitt mående...hoppas er helg blir bra...på måndag ska jag klippa mig och jag fick presentkort av barnen å de andra i familjen på massage så de ska jag utnyttja oxxå på måndag...de ska bli riktigt skönt och jag kommer att kunna få massage två ggr till....


Nova jobbar på....


mamsen jobbar oxxå bra...


mamsens "roliga slut" i spåret


Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-09-03 21:35:35

Förstår verkligen din känsla :(. Mår lite likadant just nu... Vad är det för medicin du äter?

KRAM!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-03 23:31:20

Tråkigt att du mår så dåligt och är så trött :( men kul att spårandet går bra :)



Sv. Nej tävlingen idag gick verkligen inge bra :( Vi fick i o för sig godkänt, men när man är i eliten så är det ju certen man vill åt och dom var långt, långt borta idag :(

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-04 18:00:20

Det kan inte vara alls kul med att allt går upp och ner hela tiden :(



Kram på dig!

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-09-04 20:00:48

Vad skönt med massage, det går jag också på nu 1g i månaden det är man värd.

Sköt om dig min vän och hoppas du kommer att må bättre snart. Love you!

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-09-04 20:08:24

Åh vad skönt att få en massa tid för sig själv. Klippa sig vilket jag tycker är hur skönt som helst och sen massage och veta att man kan gå 2 gånger till. Försök att njua ta god tid på dig vid båda besöken. Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-09-05 11:06:41

Jobbigt att det ska gå som en bergodalbana...hoppas att det ska vända åt det bättre så småningom...



Kul att du kommit igång och spårat, själv var det länge sen jag tog mig ut i spårskogen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela