Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-01 11:36:23

Vad kul med lite kort :) Den där stora vatten samlingen hade Vinja älskat att springa i ;)



Jo jag hoppas också att vi fixar tävlingarna. Men efter förra tävlingen då vi gick vilse har jag nog blivit lite nojjig ;) Har ingen lust gå vilse på ställen man inte känner igen.

Men som sagt får väl köra med det som jag brukar säga att " En gång är ingen gång och två gånger är en vana ;)" Och det har ju bara hänt på en tävling så jag hoppas det var en tillfällighet.

Sen är det tyvärr inte så lätt att tävla på hösten när hela skogen kryllar av bär och svampplockare. Finns stor risk dom klampat över spåret många gånger om man har otur :(



Hoppas att allt är bra med dig och dina flickor :)



Kram <3

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-01 12:10:53

Fina bilder :)



Speciellt när man fångar ljuset :)

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-09-01 20:26:16

Fina!!! Det är så härligt med foton, de inbringar både känsla & minnen. STOR kram från oss

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-09-02 11:26:49

sv: ja vi får la se som sagt hur länge det varar. :) men det är så mysigt när han vill hjälpa till.



ha en riktigt trevlig helg!

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-09-02 15:01:23

Vilken fin på Annie & Nova och på den gulliga hunden med brun päls. Sötnosar!!

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-09-02 18:55:06

Kastar mig in på din fina sida och passar på att önska dig en trevlig helg och mys på måndag och massagen om vi inte hörs innan. Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela