Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Efter promisen

Publicerad 2011-09-06 15:09:15 i Allmänt,

...och leken ute på gärdet igår så var tjejjerna helt slut men sen när Nova kvicknade till så gick hon bara på tre ben...ena frambenet stödde hon inte på å gnydde å gnällde som bara den...blev lite orolig först men troligtvis har hon sträckt sig för idag har hon gått på alla fyra om än lite försiktigt på de onda benet...blev en stilla kort promis i skogen idag och spårningen får vi hoppa över då jag inte vill utsätta henne för de idag...annars så har de varit lugnt här...ska till läkaren på fredag igen å se vad som ska hända framöver..


Nova

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-06 16:46:45

Hej Kicki hoppas att du skall må lite bättre snart! Jobbigt när det går upp och ner som en ber och dalbana :(

Skönt att det verkade vara en sträckning hos lilltroll, man blir ju orolig när sådant händer!



Kramar

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-09-06 17:20:25

Visst är det jobbigt när de (hundarna) inte är som de brukar. Skönt att det verkar repa sig snabbt. Ta hand om dig och de dina och lycka till på fredag om vi inte hörs innan. Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-09-06 19:11:56

Hej !

Missa inte årets bästa tävling på : http://moonzanna.se/2011/august/arets-basta-tavling-en-macbook-air-i-prispo.html#comment där du kan vinna en Macbook Air 11", klicka in och delta direkt !



Kram

Sanna

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-06 20:57:29

Inte roligt när dom gör sig illa :( Men som dom oftast far i skogen är verkligen förvånad att dom inte gör sig mera illa än vad dom gör.



Lycka till med läkarbesöket på fredag :)



Kram <3

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-09-06 21:57:08

Stackars stackars er med alla krämpor, hoppas det ger med sig någon gång.

Postat av: BitterFittan

Publicerad 2011-09-06 23:59:59

Jag och min sambo är supersugna på att skaffa en hund nästa år. =)

Det blir antingen en rottis eller en amstaff. Mest troligt amstaff för min kille älskar dom och har haft en sån förut. Själv va jag mer förtjust i en 'nalle hund' förut...nån liten lurvboll man kan bära runt på ;)

men det ska vara en som "du kan vara trygg med ute när det är mörk" som min kille säger...och det är ju vettigt såklart!

Sen är det ju kul och BRA att ha en hund som är lättare att träna...en lurvboll får man ju sällan så bra pli på.. ;)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-07 10:05:05

Hoppas att tassen blir bättre - det är verkligen inte kul när dem blir halta och lytta!

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-09-07 22:38:48

Hej på er:)

Hoppas att det inte var ngt allvarligt med fina Nova & att läkarbesöket går bra på fredag. Kram från oss

Postat av: BitterFittan

Publicerad 2011-09-08 00:23:55

Tack snälla! Jag är supernöjd med klippet verkligen! =)

Jaa...skaffar man hund vet man ju inte riktigt vad man får förstås, dom är ju olika precis som oss.

Men som tur är har ju min sambo haft hund ett par gånger så det är ju bra! =)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-08 11:19:25

Sv: Ja, nu börjar min favorittid på året! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-08 19:04:03

Sv: Jag hade gärna skickat upp henne om jag kunnat - men någon måste vakta huset! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-08 20:09:13

Sv: Haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela