Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

E sååå glad...

Publicerad 2011-09-08 13:48:48 i Allmänt,

...vi har ju haft Nike och madicken omkring oss under ett par månader, inte så att de har lekt eller så men de har funnits med i lydnadsträning å här hemma dock har de varit separerade från Nova...idag var John ledig och vi var hundvakt så vi tog en promis på två timmar i skogen med alla fyra...trodde för ett halvår sedan att de inte skulle vara möjligt att lilltroll skulle acceptera några hundar men se de gör hon å jag e så jäkla glad....finns ingen bättre belöning när man ser att hon slappnar av och gillar läget som de e trots att Annie och Nike var lösa och Madicken gick i koppel så funkade de så bra....


Vi har en fönstertittare i familjen i Nova...




Vad bjuder du på husse???


Madicken




Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-08 19:51:08

Vad kul att det funkar så bra för Nova med dom andra hundarna :) Kanon att ni fått en massa träning när ni träffat dom så mycke.



Nej vädret är verkligen inte kul :( Tycker det räcker med regn och blåst nu.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-09-08 20:18:00

sv: du har inget objektiv med bildstabilisator då? det är att rekommendera om man inte använder stativ (finns ju smidiga sånna med bara ett ben). :)

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-09-08 22:10:08

Tackar, nje de e lika illa ännu :( läget med dig?

Postat av: Petra

Publicerad 2011-09-09 07:53:31

Vad glad jag blir när jag ser detta. Jag såg även på Fb att John har alla sittandes framför honom och jag tycker det ser ut som han ger belöning? Dino hade inte fixat att se andra få godis han hade blivit skit sur. Men det är ju Dino dina stjärnor vet vart skåpet ska stå. Ser helt underbart ut. Grattis. Kram vännen ha nu en fin helg

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-09-09 10:03:15

ja de e inte klokt, hur kan man sätta eld på en skola ? hoppas att allt går bra hos doktorn :)

Postat av: Kikki

Publicerad 2011-09-09 11:16:38

ååå ja man blir så lycklig när allt stämmer och går bra...kram och en trevlig helg hälsa gubben

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-09-10 16:53:48

Bravoooooooooooo!!!!!

Wohooooooo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela