Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Suger fortfarande...

Publicerad 2011-10-25 09:34:26 i Allmänt,

...på helgens trevligheter....men igår så drog magsjukan igång å idag e de skallebank, feber å ont i halsen som gäller...så typiskt då jag skulle åka in till Anna med Nova å jobba lite men som de känns nu så blir de till att inta ryggposition i soffan...gick en morgonrunda runt Skruvkulla men de tog emot rejält...svetten lackade å varje steg slog i takt i skallen...ser ut å bli skapligt väder idag...hade tänkt mig ut i skogen UTAN hundar å fota lite men men de får bli en annan dag.
Håller på å tjafsar med AF som inte e mycket att hänga i julgranen, fick ju en ny handläggare  som verkade så otroligt bra....har en öppning på skolan och de vill ha kontakt med handläggaren för att få veta vad som krävs av de och av mig men inget händer....talade om vid vårt första möte i april tror jag de va att jag pratat med en lärare i skolan och hon har även pratat med rektorn men där tog de stopp...fick ett mail igår att hon mailat rektorn å väntar på svar...REDAN????....vi får se vart de landar, e sj skriven till den 6 nov men vill börja smyga igång å jobba....
Lite mer foton från helgens bravader!! =P


Fröken Sabai


Mamsens belöning


U-C och Lilltroll


John å Lilltroll


Mamsen spårar


Gillar höstens färger...här e oxxå bra spårmarker för tjejjerna!




Söta Sabai


...söt även i svartvitt


Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-25 15:28:39

Men usch, stackars dig :( Både magsjuka, huvudvärk, feber och ont i halsen.....Inte kul alls....



Hoppas att det löser sig med AF och att du hittar nått jobb som passar dig.



Krya på dig.

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-25 19:46:26

Krya på dig!!!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-26 00:06:35

Halloy :)

Ser att Ufo:t skrivit hos dig igen, är du snäll och tar bort det.



Kram

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-10-26 08:23:01

Krya på dig! Kram

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-10-26 11:24:26

Fina bilder! Krya på dig! Kram från mig & töserna:)

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-10-26 19:14:10

Läste i Aftonbladet att magsjukan var här. Hoppas att du snart är på bena igen pigg & glad. Sug vidare på helgens festligheter så går det kanske snabbare att bli frisk. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela