Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Stoorstääädning...

Publicerad 2011-10-08 10:34:44 i Allmänt,

...har iaf börjat med de mest tråkiga...så vi får väl se om jag fortsätter eller lägger ner de till morgondagen...ska ev iväg på em och fota en häst och dess ägare...var jag som erbjöd mig då de kan vara roligt att fota annat än BARA hundar å natur!! =P...

Igår fick jag ett samtal som gjorde mig så otroligt glad,...de kommer in mer till SKK och dessa ord kommer nog väga tungt och även visa att de finns de som inte kör med fair play i anm...YEEESSS f***n så glad jag blir...

Igår åkte John till Ruskträffen i Eskilstuna...brrr....sova i tält nu känns väl inte så mysigt men han har ju med sig kläder för de kyligare slaget av väder...förra året när han var där var de minus grader när han vaknade... i dec e den sista hojträffen, Frostskadeträffen...kanske gör skäl för sitt namn...vet ännu inte om John ska åka på den men jag följer då rakt inte med!! =P

Nähä...herr dammsugare kallar på uppmärksamhet å fröken golvmopp e inte sen att hänga på... ha en underbar lördag å njut av den....kanske ett leende till den du möter eller varför inte ett telefonsamtal till någon du tänkt ringa under en tid!! fridens liljor!! <3


Man ska omgärda sig av vänner som finns å stöttar....e verkligen
lyckligt lottad som haft Panken som hjälpt oss i både spår, lydnad
och även med annat som höjer oss i vårt arbete med Nova!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2011-10-08 11:21:57

Hoppas de löser sig med SKK. Vet hur de fungerar,ja du vet ju E historia. Tråkigt när de ej kan säga till då saken sker liksom utan ska komma flera månader efter,sjukt tycker jag. Tråkigt med din farbrors fru=/ usch så hemskt,många kramar till dig <3

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-10-09 08:30:23

Ha en bra söndag! :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela