Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mår fortfarande...

Publicerad 2011-10-26 21:26:31 i Allmänt,

...skit och imorn e de dax för avfärd till Örebro och sonen...om jag orkar förstås....på fredag fm e de dax för begravning och de känns så jäkla jobbigt!!!
idag kom John hem skapligt å tog ut lilltroll i skogen medans jag åkte till ett ställe å fotade med mamsen som behöver lite egentid från lilltroll. Mamsen får om jag åker följa med mig till Örebro...John e ledig på fredag så han å Nova får rå om varandra...blev lite fotande med mamsen så här kommer några foton från idag!!...orkar inte kika in men vi hörs efter begravningen om jag kommer dit förstås!




Mamsen utforskar nya marker...




Mamsen







Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-26 23:02:51

Vad tråkigt att du fortfarande mår dåligt, låter inte kul alls :(

Skönt för mamsen att få lite egen tid med matten och även slippa dottern en stund.



Hoppas att du mår bättre snart :)

Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-10-27 14:14:47

Kram!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-27 22:50:41

Hej kompis :)



Du har fått skräp i din blogg igen ;)



Kram

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-10-28 15:22:21

Vad fin bilden blev på Annie när hon ligger i löven, helt underbar!

Hoppas att du kom iväg till din son, det låter väl tyvärr inte så kul med begravning men det hör väl till livets onda.

Hoppas att det har gått bra för dig iaf.

Ville önska dig och de dina en fin helg.

Kram!

Postat av: Jessica & tjejerna

Publicerad 2011-10-28 15:22:33

Usch inget kul att vara krasslig ta hand om er kram

Postat av: Mita

Publicerad 2011-10-28 15:39:52

Krya på dig och Trevlig Helg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela