Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ingen höjdare!!...

Publicerad 2011-10-28 16:41:55 i Allmänt,

...men åkte iallafall till Linus med skallebank å feber...tänkte att de skulle ge med sig men resan blev allt annat än trevlig....åkte över Pålsboda ist för över Askersund då den vägen e mindre trafik på å jag kan stanna vart som helst....väl framme så åkte vi å handlade mat inför dagen å kvällen...både Linus å jag var ur slag så de blev en tur ut till Karlslund å fotade lite å sen hem å bara vara hos honom....begravningen blev inte av för min del då jag dessutom glömde mina mediciner hemma å de va ju pricken över iet...gnäll å gnöl inlägg jag vet men f**n jag fixade verkligen inte begravningen idag efter en natt utan sömn, feber å halsont, pratade med Stefan (kusin) men han förstod mig å tyckte jag gjorde rätt...jag kan "träffa" Maj-Britt vid graven iaf då hon å Kjell ligger graven brevid pappa...Vaknade före sju imorse å tog mig ner till Naturens hus å Rynningeviken så mamsen fick rumstera om å springa fritt medans jag satt å tittade på henne...satt ute nästan 1,5 timme å hon hade massor å utforska å jag tog tillfället iakt å fotade lite...hemresan var inte alls rolig men stannade till flera gånger...satt ju med värmen på hög speed så jag blev ju lite såsig på vägen...men nu e jag hemma å ska burra ner mig under täcket...hoppas ni får en trevlig helg...lite foton från gårdagen å idag serveras nu....








Linus och Annie


Vad ledsen jag blir när jag ser hur jag har mofflat i mig till denna
feta hydda men de e ju bara att inse fakta...jag straffar mig själv
med mat å annat svulleri å då kan de ju inte bli på annat sätt!!!=/














Mitt stooora hjärta!! som var med till Linus

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-10-28 19:02:40

Fina bilder! Energikramar från oss

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-10-28 19:26:28

Verkligen fina foton Hoppas du blir bättre tills nästa vecka. Kramis

Postat av: Linus

Publicerad 2011-10-28 23:44:22

Jag tycker du är fin som du är mamma .

Postat av: Anna

Publicerad 2011-10-29 08:27:46

Ja jag ska ju tävla i samma klass som Ingela idag hoppas vi slår henne poäng mässigt skulle vara kul :) haha.. Det går som det går tar det som en träning..

Ja jag hade aldrig hört talas som hennes kennel.. Men nu vet jag att jag aldrig kommer ta ifrån en okänd.. Utan nu blir det dom större kennlarna.. jag e sugen från björkelund dom har jätte fina nu.. Dock hört lite så där om den kenneln.. men så e de väl om alla nästan.. Så vi får se vartifrån det blir.. Nu ska jag göra mig klar och åka.. Ha en fin dag! //Anna

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-29 11:41:27

Vad tråkigt att du inte kunde närvara vid begravningen, men anledningen är fullt godtagbar!



Hoppas att du mår bra idag!



Sv: Tack så jättemycket! Nästa gång ni kommer hit kommer allt att se annorlunda ut! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-29 23:05:29

Vad tråkigt att du inte mådde bra och inte kunde gå på begravningen. Otur att du glömt din medicin :(



Hoppas att du mår bättre nu i alla fall.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela