Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Omtumlande...

Publicerad 2011-11-22 09:44:20 i Allmänt,

...upplevelse hade jag idag för 25 år sedan....då fick jag Linus och Lina....finns inget som kommer i närheten av den dagens upplevelse...de skulle vara födda den 28 dec men de ville något annat...förstod inte att de var på väg förrän vid 12 på dagen, jag ville inte köra och barnens pappa hade inget körkort så vi ringde runt för att försöka få någon att köra oss från Sala till Västerås...Håkans bror och hans flickvän kom förbi med fika och när vi bad de att köra in oss så trodde de inte på oss...utan Peter gick ut å satte på kaffet...men när jag blev arg så förstod han först då att de var på gång...haha...kommer aldrig glömma denna dagen...kom in på förlossningen vid ett på dagen och fick genast ett rum...värkarna började vid 14 tiden och 14.08 kom sonen som jag inte han se då de drog iväg med honom...sen kom dotra precis tio min efter...de gick så himla fort men jag fick inte se barnen förrän vid halv elva på kvällen då de tillstötte komplikationer för min del...men när jag äntligen fick hålla i mina små...då var lyckan gjord....Stooort grattis Linus och Lina på 25 årsdagen...älskar er!!!


Så här såg jag ut dagarna innan de kom


Precis nyfödda...de som e är att de blev till vid två olika
tillfällen så Linus e född när han ska men Lina e ca 5 v för
tidigt född...trodde inte läkaren när han sa de till oss men
de e tydligen inte ovanligt när de e tvåäggstvillingar!!




Sååå stolt över er båda <3<3

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-11-22 10:45:54

GRATTIS Linus & Lina på 25-årsdagen :)



Men jösses vilken jätte mage.....Du måste verkligen varit framtung ;) Hur kunde du överhuvudtaget röra dig med den stora magen....Och hur gick det att sova.



Konstigt det där att dom är tvillingar och den ena är egentligen yngre än den andra. För nog syns det helt klart en stor skillnad på dom i storlek.



Men visst borde Skk häva spärren nu efter att Curt Blixt utvärderat henne. Vad var annars vitsen med att han skulle testa henne om spärren ändå skulle sitta kvar...Håller i alla fall tummarna att dom tar bort den.



Även om dina barn inte känner mig så får du hälsa Grattis till dom.



Kram

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-11-22 12:24:06

Oj vilken underbar mage!! :) GRATTIS till dina fina 25 åringar!



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-11-22 18:36:59

Stort grattis till dem båda! :)



Sv: Ja, nog lär jag hitta annan skit att ställa där i stället :P

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-11-24 10:08:43

"lilla" magen;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela