Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har känt en...

Publicerad 2011-11-01 10:09:27 i Allmänt,

...tomhet väldigt länge och när jag var hos Linus förra v så insåg jag vad de var...jag lägtar HEM...hem till Örebro och speciellt en vän som fattas mig väldigt mycket...visst har jag vänner här med, men ingen som jag känner att jag har något speciellt med om ni förstår vad jag menar....en vän som man kan spendera tiden i soffan med å en mugg rykande kaffe å bara prata om allt mellan himmel å jord med...jag e ingen som omger mig med massa fok runt omkring å trivs inte i dessa tillställningar heller...men jag har alltid haft bättre relation med mina killkompisar än med tjejer....personen jag tänker på i de här fallet e Loui, vi träffades när jag jobbade på lekis och hade hennes dotter där...vi hade ingen mer relation än personal/förälder men efter att Elin slutade på dagis så började vi umgås...då bodde jag i Fellingsbro, sen flyttade vi till Örebro i maj innan Linus å Lina började skolan och Loui och Hasse flyttade oxxå inåt stan med sina fem barn...vi har haft vår vänskap i 22 år å de e klart att man saknar den otroligt mycket när vi inte kan ses som vi brukade...Loui jobbar natt på akuten som syrra så innan hon åkte till jobbet så dök hon ofta in ett par timmar innan hon började...att sitta å prata på telefon blir ju inte desamma men vi pratar mellan varven å mailar om de e nått speciellt som hänt...

Kommentarer

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2011-11-01 10:26:27

Känner igen mig. Är ingen festmänniska, men har några få, gamla barndomskamrater som jag älskar högt. Precis som du har jag lättare för killar. De är raka och enklare att tas med. Nu tänker jag mycket på mitt arbete förstås. Mina klasser består mest av killar. Intrigfritt och raka rör!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-11-01 12:12:14

Det där känns igen, men idag tycks jag ha rotat mig alldeles för väl för att våga bryta upp och flytta.



Men längtan finns till viss del ändå alltid kvar!

Postat av: Linus

Publicerad 2011-11-01 17:44:20

Du är saknad även i Örebro också !!!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-02 09:18:31

Det var jätte blött ute på planen,hon skötte sig inte så bra som jag ville,men nöjd över poängen efter det blöta underlaget :) 146 p nästa helg blir det söderköping hoppas på en torr plan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela