Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En allt annat än lugn...

Publicerad 2011-11-07 13:56:09 i Allmänt,

...promis i skogen blev de idag...John hade bilen till jobbet å spårlinan låg naturligtvis kvar i bilen så de blev en koppelpromis med båda tjejjerna...naturligtvis så gick jag i min egna lilla värld å strosade på okänd terräng...blev trassel å piruetter bland allt snår jag skulle igenom å virrade bort mig lite oxxå...men men...luktade nog väldans gott för de drogs åt alla håll å kanter å min arm å nacke mår inte så bra efter den här promisen =(...men de blev några foton iaf om än inte den bästa kvaliteten på...













Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-11-07 23:00:20

Inte bra att virra bort sig i skogen :( Tur du hittade tillbaka iaf :)

Inte kul när dom drar voffsingarna så man får ont i armarna.



Sköt om dig.

Kram

Postat av: Elin & Noz

Publicerad 2011-11-08 09:20:01

Fina bilder som alltid! Ett stort tack för grattis:-) Ha det toppen! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela