Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Zzzzzööndag....

Publicerad 2011-05-29 15:57:36 i Allmänt,

...trött som satan trots att jag vaknade kvart över nio i morse...ut med tjejjerna som sovit gott de med...blev sent så de va ute sent i går eller natt beroende på hur man ser de!! =P....e ju ingen nattuggla direkt!!
John å jag åkte ut i skogen med tjejjerna å de fick ta varsit kort personspår, måste ju aktivera de lite iaf...Nova tog sitt spår men jag hade gömt mig lite för nära där jag vek av så de blev ju inte så bra...Annie fick ett frispår men hon lufsade klockrent i spåret...man ska ju använda naturliga inpackningar odyl men tjejjerna har gått från hjort skit till grävlingskit å de e ingen rolig doft kan jag lova för fy för f***n så de luktade...lukten sitter tyvärr kvar trots schamponering...uuuääääck....Nu ligger båda tjejjerna å gubben å såsar efter promisen. letar efter ett bra hundpensionat här i närheten och har hittat ett men inte fått nått svar...de ligger mellan Vadstena och Skänninge där även polisen lämnar in sina vänner...hoppas vi får tag på de för vi ska på 50 årsfest i Tyresö i Juli men de e väldigt poppis de här stället så jag hoppas vi kan få plats där den helgen...nu ska jag luta omkull mig med en stund, kroppen e inte vad den borde vara just nu men de ger sig väl som vanligt efter ett par dagar om inte vädret vill nått annat!


Jasså e de där du gömt dig matte!!




Regnet de bara öööser ner...


Lilltrolls bästa vän, tennisbollen (bollarna)

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-29 16:59:33

Grävlingsskit låter inte som någon höjdare! :/



Sv: Ja, det är väldigt skönt att få komma hem efter en långpromenad :)



Ha en fin kväll!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-29 17:24:42

Sv: Ja, sakta men säkert går det framåt :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-05-29 17:25:37

Låter inte som dom luktar rosor direkt ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-29 17:42:49

Så fina bilder :) Hoppas ni får tag på ett bra hundpensionat :)



Kramar

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-29 18:00:31

jo varför inte, testa :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-29 22:10:15

Vad kul med lite spår för tjejerna :) Men den illa luktande inpackningen hade dom ju kunnat låta bli :(



Hoppas du hittar nått hundpensionat till tjejerna om ni ska ut och resa.

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-30 09:02:58

Skönt med sovmorgon! Personspår låter roligt men förstår att man måste vara 2! hi,hi. Minman vill aldrig gå med mig så det kan bli svårt. Jag få be Maja gömma sig men hon kan nog inte vara tyst så länge.. Hihi. Hoppas att du blir bättre i kroppen och att du får en underbar vecka. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela