Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Liite pirrigt e de allt...

Publicerad 2011-05-11 15:14:47 i Allmänt,

...ikväll ska jag ta med Nova på träningsttävlingscup på klubben...ska försöka va med med henne och Gunilla e så gullig å håller plats nr 1 till mig så jag kan hålla mig lite på avstånd med henne från de andra hundarna..s.en så får jag ju börja å då hinner kanske lilltroll inte gå upp i stress...testa ska jag å så får vi se när vi kommer dit hur de kommer att funka...e ju inte värre än att jag åker där i från om de blir så!!...håll tummar å tassar så de blir blå ikväll!! =P...kl 19 drar de igång!!



Lilltroll vid ett annat tillfälle


Mitt lilltroll

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-11 18:50:57

ja de e en hemsk sjukdom, men jag e glad att jag blev frisk igen :)

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2011-05-11 19:48:29

Ok du kanske kan låna av nån=) elelr en filmkamera=). Vi filma Edvins MH ska bara få över den från bandet till en skiva=). Är en kul grej att ha=)=)=).



OK vad kul,gick de bra då?

Lycka till ikväll=).

Kramis

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-11 21:21:35

Hoppas att allt gick bra!! :)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-11 22:21:15

Hur gick det? Jag är super nyfiken?! Bara inte du var för nervös så att även lilltroll blev det ;-). Ha det så bra. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-12 07:38:52

Hoppas verkligen att eran träningstävling cup gick bra :) Ska bli spännande att läsa om det sen.



Själv måste jag rusa till den tråkiga kursen nu :( Men hoppas att du och tjejejrna får en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela