Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ikväll...

Publicerad 2011-05-19 16:04:34 i Allmänt,

...kommer min son på besök!!...ska bli så kul...hämtar honom halv sju å sen blir han kvar tills imorn då han ska vidare på svensexa på Öland med ett gäng grabbar...en snabbvisit men vad gör väl de...vi får ju träffas iaf!!!...försöker få till en träff med dotra oxxå någon helg framöver nu när hon flyttar till nått större...




såå otroligt lik min pappa ibland så de knyter sig i magen


Han gillar mina påfund...eller??? =P

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-05-19 16:35:33

Trevligt att din son kommer på visit, man får vara rädd om dem man håller av:) Vi håller tummar & tassar för er på lördag! Kram från oss

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-05-19 21:06:12

Ha det så gott med Linus och hälsa honom från Gammla Fröken

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-20 08:34:35

Åhh vad mysigt när han kommer på besök. Kan tänka mig att det är svårt att låta bli att pussa på dem. Kan se maja framför mig hur hon viftar med både armar och ben för att få bort mamma. Se till att lukta och kläm så mycket du får på honom. För viss doftar sitt barn underbart.... Kram Kicki lycka till på lördag såg på din hemsida MH!

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-20 09:04:45

haha ja man kan ju hoppas att de e så :*) en liten sommarromans hade ju inte vatt fel :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela