Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagens goda gärning

Publicerad 2011-05-15 11:58:14 i Allmänt,

...två magsjuka hundar satte stopp för vår spårträning idag...surt såg verkligen fram emot de...började röjja här hemma å fick sen en ide att åka till mina damer, hade ju tre små glasstårtor som jag tog med å bjöd på...en liten gest kan ge så mycket positivt tebax, nöjd åkte jag hem å fortsatte å städa...ut i skogen ska jag en sväng..s.en blir de att köra tvättstugan senare idag...John kommer väl hem efter 17 ...då har han legat ute sen i torsdags med hemvärnet!!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-15 13:40:09

Hej Kicki. Jag har varit lite off på datorn men idag tog jag mig tid att läsa igenom allt. Jag kan läsa hur du mår och det gillar jag inte. Men jag vet hur skönt det är att få skriva det, det rensa lite i hjärtat vilket är otroligt skönt. Jag förstår att tankarna kommer då man har mycket att gå igenom och det är väl nu när du fått lite distans till det och kan ta tag i det. Tråkigt med din pappa, hoppas att du han med att prata med honom om vad du känner. Pengar gör en inte lycklig allt underlättas men kärleken är det viktigaste man kan ge sina barn tror jag. Mat rena och hela kläder samt tak över huvudet är bra. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad jag känner och vad jag tänker när jag läser dina inlägg. Kicki du är fin och det du gjort är gjort, man får ångar sig och man får gräma sig men att resa sig och ta tag i livet och leva ett bra liv nu är gott tecken på att det kommer att bli bra. Här kommer en styrke kram från mig till dig. Om du vill så kan vi gärna maila eller ringas vid och prata om du vill. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela