Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gömma sig bakom dataskärmen??

Publicerad 2011-03-30 10:41:55 i Allmänt,

...har ju fejjan å där skrev en person om en kund som hade betett sig illa å de va pajkastning från både henne å hennes mamma de e ca trettio å mamman i pensionsåldern men de va inte nådigt va de skrev om denne personen..., de va även andra som skrev så de va inte bara mellan mamman å dottern. Jag kommenterade detta å tycker inte att man hänger ut sina kunder på det här sättet...visst ska man få ventilera men INTE på fejjan, spelar ingen roll att man inte hänger ut folk med namn men bara detta tilltag skadar butikens ansikte utåt som hon då ska vara....
Men de blev ett jäkla liv å riktig pajkastning med glåord som inte e i en vuxen människas vokabulär utan tillhör snarare små fjortisars...min son som varit på utbildning skrev en kommentar å varken han eller jag har ens yppat en massa glåpord men då gick mamman igång å skrev att barnungar ska inte lägga sig i vuxenvärlden, han e snart 25 å vet mycket väl hur de funkar att jobba i ett serviceyrke...som han oxxå skrev, skulle behöva ta tjänstledigt för att ägna min tid till att skriva ner allt de får ta i butiken.
De man skyddade sina kommentarer med  va att de här e ett öppet forum...MEN vett å etikett ingår väl i vad man skriver om eller???...de roliga i kråksången om man nu får skriva så va att någon av deras vänner skrev till mig på fejjan som jag såg i morse där denne skrev att de båda ger sig ALDRIG å deras barnsliga och patetiska kommentarer slår bara tebax på de...denne hade överhuvudtaget inte skrivit nått men bara konstaterat deras barnsliga beteende å kommentaren som kom om grabben va verkligen simpel skrev personen...
Denne visste dock inte att de va min son som skrev detta...och vad jag vet så e ett öppet forum så får väl andra oxxå lämna sin åsikt men de gäller INTE i detta...då e det mor å dotters ord som ska synas å höras mest!!...vet inte om jag ska skratta eller gråta...vuxna människors beteende kan göra en lite smått fundersam, man gömmer sig bakom en dataskärm å kan va såå kaxig å skriva de mest fula orden man kan komma på...men fejsa folket de skriver ner de går inte...
Jag har fått nog å har tagit bort dessa människorna ur mit liv...en lättnad suck å jag e friii....friii som en fåååågel!!
Hänger inte ut dessa människor med namn för de vet vilka de e, kan tyckas att jag gör samma sak som de men i de här fallet när man skriver en kommentar som inte e provocerande eller otrevlig på något sätt å så håller man på å ältar å skriver massa skit å påhopp utan substans då blir jag förbannad..å hålla på i över ett dygn å tjabbla för att få sista ordet???...näe de e inte vettigt... Så nu har sagt mitt på MIN blogg...å vill ni tjafsa vidare så gör de någon annanstans...


Så folk som gömmer sig bakom en data skärm å gormar å skriker
en massa över nätet...kiss my ass...



Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-30 11:35:27

Det finns inget fegare än folk som gömmer sig bakom dataskärmen. DET är barnsligt! Jobbar man i servicebranschen får man ta en del skit ibland men man får inte glömma att kunden alltid har rätt! Man lär sig hantera sådana situtaioner om man jobbar i den branschen annar skall man byta jobb! Jag vet då jag har jobbat både inom restaurang och butik!

Det ger dem verkligen inte rätt att hänga ut någon på facebook och det borde kunna räknas som personligt påhopp så dem skulle ha tänkt lite längre än vad näsan räcker!

Förstår att du är upprörd, jag hade också valt bort sådanna människor från mitt liv!



Kramar

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-03-30 12:50:00

pinsamt illa! bara att förtränga sånna idioter!



sv: det är underbart, då får ta en båt istället då. :) martin som åkte med oss hade aldrig flugit förr och gjorde sin första tur på 15 timmar. hehe! han tyckte dock de va värt det! :)



må gott!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-30 14:17:52

Sådana människor är bara för sorgliga! Dem har mycket att säga i skyddet av dataskärmen, men desto mindre i verkligheten!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-30 14:39:38

Sv: Ja, det är ganska skrämmande när vuxna människor inte klarar av att uppföra sig bättre än så! :S



Dem skulle behöva en hobby!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-31 00:58:03

Ja fejjan verkar verkligen vara ett konstigt ställe där folk mest snackar skit och skvallrar om varandra. Har själv ingen FB och blir verkligen mer o mer anti mot den när man hör så mycke skit.



Finns verkligen mycke konstigt folk....

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-31 08:37:58

Sv: Tack, men vi lyckades få regn idag! Dock är det inte hela världen just idag! :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-03-31 08:56:36

Att folk orkar. De kan ju prova att ringa varandra så slipper vi andra läsa skiten ;-). Ha en bra dag och hoppas att du får vara ute i solen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela