Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dålig uppdatering...

Publicerad 2011-03-26 13:41:28 i Allmänt,

...ja dagarna springer iväg å jag har faktiskt inte ute å skrivit på några dagar...i torsdags hade vi möte i trivselsektorn å på städdagen ska vi fixa med lite aktiviteter efter städ å grillningen...får se om de finns nått intresse för detta men de får vi väl hoppas...våra ekipage i agility e otroligt duktiga å entusiastiska så de tävlar massor å även i SM har de varit med ekipage så många försvinner bort just på den dagen men vi hoppas på att så många andra ställer upp...vi har även många duktiga ekipage i lydnaden oxxå som visat framfötterna både i VM och SM sammanhang...så vi har många att vara stolta över i vår klubb...svårt att få till en dag när de flesta kan för sde spretar ut med tävlingar både här å där...
Idag var de Novas tur att följa med ut i spårmarkerna vilket var mindre lyckat men lilltroll e ju i höglöpet så vi bröt efter första vinkeln...körde 4 godisspår å de e sånt driv i henne så man får verkligen hålla emot för att hon inte ska skena iväg å ha så bråttom...men kul va de å nu ligger hon utslagen å snarkar gott med husse...nu ska vi gå iväg på en tipspromenad som några här på gatan har fixat, efter de så bjuds de på våfflor...ska bli kul å lilltroll får följa med så får vi lite att jobba med när de gäller hennes beteende...Annie har fått sitt med husse så hon ligger avslagen här brevid mig å drar stock....bara jag som inte ligger å snarkar!! =P...ha en bra dag å ta hand om er!! kramelikraaaam


Nova å jag hade en skön tur i skogen igår...


de blåste rejält igår men oj så fort snön har försvunnit å
ersatts med en määängd lera istället!! =P. Grannens barn
frågade om Nova å jag badat i lera när vi kom hem....*L*


Novas å mitt spår idag...


Panken visade vad han tyckte om mina kommentarer!! =P


Fina Zäta, en gammal kille men han e still going strong...

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-26 19:37:22

Tråkigt att spåret med Nova inte gick så bra :( Men som sagt dom kan ju bli lite konstiga när dom löper....Hoppas tipspromenaden gick bättre :)



Inte kul med all blåsten men den gör ju att snön och slasket försvinner iaf :)



Sköt om dig och ha en skön lördags kväll :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-27 07:12:02

Spårningen blir bättre när löpet är över! Det finns nog mycket annat som snurrar i hennes huvud nu :P



Sv: Ja, det har varit ett ljuvligt väder - och som det ser ut idag så kommer solskenet att fortsätta :)



Ha en fin dag!

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2011-03-27 07:55:33

Tack för dina rader Kicki <3. Ja denna sjukdom=(. Men hon har inte längre ont & hon kämpa in i de sista men sjukdomen besegra henne=/. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela