Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tisdag...

Publicerad 2011-06-28 10:00:34 i Allmänt,

...och vi e inne på dag två på semestern, underbart väder dessutom! Igår var vi nere i Sätravallen å badade med tjejjerna och Mia...Novas första simtur utan att kaskader av vatten som flödade!*L* Hon fick dessutom vara lös å de funkar jättebra, hon e väldigt lyhörd och vi hade henne lös i lördags oxxå en stund men visst får man hålla stenkoll på omgivningen...vill ju inte äventyra något när de gäller henne...de va så skönt i vattnet å jag blir riktigt imponerqd av mig själv som gått i, e ju en redig badkruka ju! =P. Imorn blir de träning på klubben för tjejjerna har tagit de lugnt några dar nu men imorn kväll så ska vi köra igenom de...lite foton från badet igår kommer här!!

OBS!!!!!...imorn ska Annies kullbror avlivas pga ändrade familjeförhållanden, ingen problemhund gillar dock inte andra hanar....någon som vet om de finns någon som kan vara intresserad??....hör av er omgående...






Lilltroll


Mamsen


Mia leker i vattnet


Liiite frusen e hon allt

Kommentarer

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-06-28 13:29:56

Åh vilka härligt somriga bilder! Fina dom är tjejerna :)



Tråkigt med kullbrorsan, alltid trist när unga friska hundar avlivas pga olika andra orsaker.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-06-28 13:35:51

härligt med semester! :)

hade jag haft möjlighet så hade jag gärna tatt hand om vovven. trist att det ska behöva bli så.



tack för alla inlägg. jag är tillbaka på jobbet nu och mår lite bättre... det är iaf inte samma konstanta värk. utredning av vad det exakt är pågår fortfarande. :/



hoppas ni hade en underbar midsommar?! :)

må gott i den härliga värmen!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-28 20:17:11

Åh så fina bilder på tjejerna :)De är så vackra :)

Roligt att läsa att det går så bra med Nova, duktiga ni är med henne :)



Jag har gjort det jag kan för Annies kullbror, hoppas att det leder till en ny ägare!



Kramar

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-06-28 23:17:07

Vad skönt med semester och en massa bad med hundarna :) Roligt det börjar funks så bra med Nova både med simningen och att ha henne lös :)



Synd på Annies bror som måste avlivas :(

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-06-28 23:18:23

Men då...Glömde ju säga vilka härliga badbilder på tjejerna :)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-06-29 07:31:27

Vilken tjej du är som badar. Jag är mycket imponerad. Tänk om jag var hälften så modig som du. Maja bor hos mormor och morfar så de får bada för fullt hi,hi. Själv var jag på AW igår inte fel det heller. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela