Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hektisk dag igår...

Publicerad 2011-06-14 20:10:22 i Allmänt,

...först in till stan på sista rehab möte å sen till sjukgymnasten för lite nålstick, akupunktur...sen hem ut med tjejjerna å in till stan igen för höft/armbågsröntgen med lilltroll. Hon reagerade starkt på ett narkosmedel förut men nu fick hon en liten dos men däckade på två röda...de kunde inte se någon stor förändring så vi hoppas på att de bådar gott men de får vi se om ett par dar när SKK läst av plåtarna...blev fruktansvärt trött av akupunkturen så jag höll på att somna på vägen hem så jag fick stanna å kliva ur en stund ur bilen, somnade före åtta å vaknade halv sju i morse, trodde inte de va sant!!*L*...idag blev de arbetsträning å sen in till klubben å tränade med tjejjerna, gick så himla bra med båda, sååå nöjd!!!...hoppas er dag varit bra!!


Lite mer foton från besöket hos Lina, hennes Chi Tilda


Skogsmullan Lina


Fina Luzza


Lilla sjöjungfrun




Luzza




Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-06-14 21:04:03

Vad spännade med röntgen på Nova, håller tummarna för ett bra resultat :)

Blir man så trött av akupunktur, tur du inte somnade i bilen.



Sv. Jo elit spåren är rätt långa, dom är ca 1500 meter. Så man blir rätt trött efter ett sånt om terrängen är jobbig.



Ha det så bra och sköt om dig :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-06-14 22:11:19

Håller tummarna för bra röntgenresultat!



Vilken härlig helg du verkar ha haft, mysigt att umgås med nära och kära.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-06-15 05:23:20

Hoppas på bra resultat med röntgen :)



Sv: Så roligt om ni kunde komma! :)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-06-15 09:31:48

Vilket flängande det är på dig ;-). Akupunktur kan verkligen ta på en. Jag har testat ett par gånger även när Maja skulle födas hade jag det. Jag gillart men shit man blir sliten. Hoppas det blir bra plåtar. Träna på du själv körde jag lydnad med Dino igår han var så till sig då jag slarvat ett tag. Lycklig som ett barn. Ja hon ser mig hon har inte glömt mig goa matte så kändes det. Skönt. Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-15 13:51:36

Halloj :) Skönt att det verkar vara bra med Novas höfter och armbågar :) Jobbigt att gå och vänta på svaret dock!

Underbart att ni hade en sån fin helg och så många fina bilder du fick skrapat ihop :) Bilden på dig och Annie i detta inlägget är så fin :)



Tack för dina fina ord i min blogg :) Kramar

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-06-15 15:57:25

haha ja vet inte om ja tycker de e så kul o campa, men har man lovat så måste man ju tyvärr hålla de haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela