Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig dag...

Publicerad 2011-06-04 16:45:44 i Allmänt,

...sovmorgon till att börja med, vaknade vid 9 tiden trots att jag slumrade till på soffan igår kväll....sköööönt!!. De e för varmt för tjejjerna att träna, tog en timmes promis nere vid Hamra sluss där de finns en hel del skugga...fotade såklart en hel del till Johns stora förtret då han hamnade på några av dessa!! =P... ikväll blir de Sätravallen med tjejjerna så de får bada lite...Annie får ha fetvadd i öronen då jag inte vill att hon ska få in vatten. har plockat ner lite saker i förrådet oxxå...blir lätt att man skyfflar in de man inte vill se där men nu e de gjort oxxå...jag gillar värmen å skulle gärna ligga i timmar i solen på balkongen men har ingen badebadeb än så de får vänta, sommaren e väl inte slut ännu! =P....sitter å lyssnar på gamla godingar på Youtube....nostalgitripp i massor!!...lite foton från dagen skörd kommer här...ha en fortsatt skön kväll!!


Jääääzzzzzp...Nova e trött!! =P


Nova fick syn på en livsfarlig sak i vattnet nämlingen...


...en boj...kan ni tänka er nått mer farligt?? =P


Mamsens vanligaste position när vi e ute!!


Vattnet var nästan helöst spegelblankt i kanalen


Annie ligger under en bänk i skuggan...


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-04 20:36:29

Snyggt fotat när Nova gäspar :)

Ja det är varmt för våra vovvar nu, vi har varit på beachen idag och där fläktade det skönt :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela