Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

För ett par...

Publicerad 2011-07-11 20:47:00 i Allmänt,

...timmar sedan fick Augusta gå över regnbågens bro för att finna frid i själen...fy f***n så jobbigt...hon var ju så himla go å speciell på sitt sätt men nu e de som de e....kommer sakna denna fröken så grymt mycket =(....

Idag åkte Rebecka och jag ut å spårade med hennes å mina tjejjer...jäklar så bra de gick å Annie hade ett driv i spåret som va längesedan jag såg....lilltroll hade fart men oxxå noga i spåret...


Mamsen...


...bollbelöning e den bästa när spåret e klart....


Lilltroll ser ju mindre road ut men....


...heeej va de går....


Lilltroll


...sen blir de bus efteråt...

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-07-11 21:13:37

Vad tråkigt med Augusta då :(



Men roligt att spåren gick så bra med bägge tjejerna :) Jag skäms verkligen att vi tränat så dåligt här. Men man orkar inte i värmen :( kanske några små korta spår, men inte elit spåren på 1500 m som Vinja brukar få. Hoppas att det blir svalare snart så man kommer igång med träningen igen :)



Sköt om dig och ha det så bra :)



Kram <3

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-11 22:37:00

Så fruktansvärt tråkigt :(



Jag lider med henne :(

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-07-11 22:57:52

Jätte tråkigt när man måste ta beslut man inte förstår. Att tjejerna orkar spåra. Dino bajsar på två röda sen vill han hem... Men ni har kanske inte lika varmt? Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-11 23:25:22

Fy vad ledsamt med Augusta :( Jobbigt beslut för matte att fatta :(



Kul med lite träningsbilder :)



Kramar

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-07-12 09:20:07

beklagar sorgen, alltid jobbigt att ta ett sånt beslut (har själv fått göra det med två hundar). :( kram



sv: tack! ja hade vi inte haft bilder på hur det såg ut innan så hade jag nog inte kommit ihåg... förträngt! :)



hoppas ni får en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela