Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

370804-990727

Publicerad 2011-07-27 09:17:13 i Allmänt,

...ja du pappa...idag e de 12 år sedan du lämnade oss...cancern hade tagit ett grepp med sina käftar runt din kropp..och tyvärr så förlorade du kampen mot den...att se dig sakta tyna bort gjorde så fruktansvärt ont...att se dig pappa som var så stark både till kropp och själ försvinna mer och mer...de var grymt...barnen var 12 år när du försvann men de har fortfarande fina minnen kvar av dig...du var som en xtra pappa för de, du gjorde saker med de som fortfarande finns kvar i deras hjärtan...det finns många om och men när man tänker på vad livet hade kunnat erbjuda dig...du hade så mycket kvar att ge både mina barn och mina systrars...du hann aldrig träffa Emma och Hanna och de fick aldrig se vilken underbar morfar de hade...de sägs att tiden läker alla sår men så e de ju inte...du tog bort en pusselbit från mitt hjärta som alltid kommer att fattas...saknar dig älskade pappa...saknar våra pratstunder och din finurliga blick som sa att de va nått på gång....hoppas du har de bra och får njuta av de du älskade allra mest...att springa och få påta i trädgårdarna... på fredag är de tre år sedan din bror dog, även han i cancer..ni var så otroligt lika både till utseende och personligheter så ni har nog mycket trevligt tillsammans...



Ett foto som visar dig i ditt rätta element <3

pappas bror
Pappas bror Kjell som oxxå fick ge upp sitt liv mot cancern...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-27 11:49:35

<3 Kramar om <3

Postat av: Kristin

Publicerad 2011-07-27 11:55:33

Usch vad jobbigt. Min mamma har med haft cancer men haft turen med sig att klara sig igenom det. Vilket jag såklart är oerhört tacksam för :)



Hoppas allt är bra med dig annars?

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-07-27 14:43:27

Usch vad hemskt att förlora sin förälder i förtid :(

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-07-27 14:46:08

Vad fint du skriver om din pappa. Måste vara jätte jobbigt att förlora någon så när och på tok för tidigt. Tänker på dig. Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-07-27 21:51:30

Ja Kicki det är verkligen fint det du skriver om din pappa. Min pappa gick bort 81 och jag sörjer honom fortfarande. Mamma och jag var vid graven i går och det kändes skönt att vara där. Det käns alltid som han är närvande när jag är där vid graven. Puss på dig pappsen!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-28 01:02:00

Jag beklagar :(



Åren kan aldrig ta bort bördan av sorgen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela