Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar dag...

Publicerad 2011-01-15 19:26:16 i Allmänt,

...med Annie, husse förbarmade sig övetr lilltroll som e som hon e...mina armar å nacke mår skit av hennes jävla påhitt....så idag fick jag ha mysdag med mamsen....me like!!<3
Vi fördrev 1 timme å 45 min i skogen...älskar dessa turer med storstinan, behöver aldrig va orolig för att möta andra med hundar eller rådjur å annat vilt....jag bara njööööt i stora drag...lite foton från dagen kan jag ju bjuda på!! ha en bra kväll å hoppas allt e bra med er!! kramelikraaaam


INGEN kan ta denna frökens plats i mitt hjärta!!


En avsågad tall


Snön väger tungt nu på träden å många har gått av pga snön





Mysmule


Mitt lyckopiller!!<3

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-15 21:17:56

Härligt med lite kvalitetstid med Annie :) Så fina foton också :)

Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2011-01-15 23:27:27

Alla behöver sådana dagar! Jag vet inte om jag kan hjälpa dig med vilt jagandet. Dino har lugnat ner sig jag kan vid ett tidigt stadie se hans kroppspråk och därmed avleda honom. MEN som ibland dyker det upp något precis framför nosen då har jag ingen chans. Nosgrimma eller vad det heter hade jag på Dino när han gjorde "tokryck" det hjälpte oss jätte mycket. Inget han gillade utan han försökte hela tiden få av det. Men slutsatsen är att jag inte upplever tokrycken längre. De kunde göra mig galen. Inte mycket hjälp men jag vet att du kommer på något bra bara du får lite distans. Kram

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-01-16 07:50:11

fin Annie<3

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-16 12:42:32

Ja, visst är dem små lyckopiller :)



Vad hade man gjort utan vovve??

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-16 12:55:40

Sv: Det är helt fantastiskt vilken verkan dessa lurviga har på oss människor! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-16 23:10:02

Kan förstå att det är jobbigt att gå med lillan när hon hittar på så mycke hyss ;) Skönt med lite egen tid med Annie också :)



Hoppas du kommer på någon lösning med det lilla yrvädret då så du slipper få ont i kroppen efter en promenad med den lilla tjejen.



Hoppas du haft en bra helg :) Om du har samma hemska väder hos dig som det är här så gå väldigt försiktigt om du ska ut..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela