Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Stan..

Publicerad 2011-01-13 14:45:25 i Allmänt,

...blev de idag å en träff med Kicki å hennes Selma för lite lydnadsträning...kändes sååå bra å kunna åka in å träna å få en del störningar för tjejjerna...Annie va i sin egna lilla värld å skulle bara på Selma å rida på henne så vi fick sätta in henne i bilen för att Annie skulle bli focuserad på mig...hon e ju inne i nått som kanske kan va ett löp men hon blöder inte nått speciellt men e svullen å beter sig som om hon vore i ett å de kmmer en lite konstig flytning. Nova e helt olik sin mamma å bara älskar å träna å e så focuserad å vill verkligen göra rätt...sen e de bra att jag oxxå får ögon på mig då jag lägger mig till med en del saker som inte e ok å som man inte riktigt uppmärksammar själv...sen åkte jag å vägde Nova då hon fortfarande ser ut som en tarm men hon e inte mager...hon vägde bara 33.9 kg å de känns lite lite för hon ska ju börja bygga på sig så jag ska öka maten litegrann...
Nu blir de soft i soffan där tjejjerna ligger å snarkar ljudligt...ha de bäst å ta hand om er!!

Ja just de fick en sån fin utmärkelse av Anna, en PEPPAWARD...blev så glad över hennes kommentar över varför vi skulle få den....så nu ska jag utse fem stycken....eftersom jag har tio tummar gällande datorer så får ni gå in på min länklista å kolla in mina fem som jag vill ge en xtra kredit för det de har att förmedla


Daniels värld, en kille som förgyller mångas tillvaro med sitt sätt att vara å bjuder på sig själv i alla lägen

Jeanette & hundarna, här får man mycket nya tankar å får följa Jeanette i hennes träning med sina två BC

Henrik Olsson, för hans gedigna sätt att arbeta sig fram till sina mål å bjuder oss dagligen på en dos av hans energi

Petra Lindroos, för att hon alltid har ett gott ord på vägen trots sina fulltecknade dagar kikar hon in å lägger ett gott ord på vägen

Dotra mi, som har många bra inlägg å tankar om meningen med livet, hennes två ögonstenar å allt som har med en 24 årig tjejjs liv att göra


SEN så måste jag ju skriva några rader om Anna som lämnade denna awarden, vi har aldrig träffats men har många liknade intressen och saker som sker i våra liv, fick ett fint julkort av Anna som värmde otroligt mycket...det e de lila i tillvaron som gör de stora i livet...såå tack Anna!!



Jag e jätteglad över alla er som följer min blogg så jag rekommenderar alla att
gå in å läsa mina bloggvänner...ni e guld värda allesammans!!!<3<3

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-13 14:57:10

Internet är fantastiskt :)Man kan verkligen finna goda vänner, kul att du gillade awarden så mycket :)

Tack för dina fina ord här i bloggen, det värmer verkligen :) Visst är det så att det är det lilla som sätter guldkant på livet!



Härligt att ni kom iväg och tränade :) Vilket roligt beteende Annie hade, förstår att hon inte var så taggad om det är löptider. Min Nova kan bli lite konstig då iaf!

Kul att Nova var taggad :) Visst är det bra att ha någon som tittar på, man kan ju göra lite konstiga saker ibland hoho. Sen är det ju inte det bästa att vända sig om efter hunden för att se om den gör rätt så då är det bra med någon som kan titta :)



Massa Kramar

Postat av: JEssica & tjejerna

Publicerad 2011-01-13 19:07:32

SKÖNT att höra att tjejerna är på ok-vägen!

bara snön försvinner så få rni lov att komma hem till vårt nya hus. Spårmarker precis utanför dörren. Även ett fält :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-14 03:57:40

Jag tackar så hemskt mycket för omnämnandet! :)



Ha en fin dag!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-01-14 14:54:52

TACK fina Kicki! Du har ett så fint hjärta med så mycket känsla när du skriver och fotograferar. Fortsätt vara den du är. Kram Petra

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2011-01-17 10:21:42

är det luzza, en av de 2 voffsen? :P

vad roligt att du kikar in hos mig! :D om din mail stämmer, så är ju du lika ung som min egna mamma. fast min bloggar inte... fastän jag tjatat. ;)

snart komemr det ett inlägg, vid 13.50-tiden, där bilder på alla hjärtans kortet är, som jag gjorde åt lina. ;)

kramar! annelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela