Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mår som en påse skit...

Publicerad 2011-01-19 10:29:16 i Allmänt,

...ungefär...shit så ont jag har efter vurpan igår, hade ett rejält grepp om toastolen igår å "pratade med Ulrik" flera gånger...idag känner jag nog av varenda muskel i kroppen även de som varit vilande i flera år!!! =P
Får besök på em av Cattis som kommer förbi en sväng, vet inte om jag känner mig så road av de men man mår ju inte bättre av att ligga å surmula under täcket på soffan å tycka synd om sig själv....
Tjejjerna fick bara komma ut å göra ifrån sig igår å de blir nog inte mer idag heller....skönt att de inte går i taket för att de inte kommer ut på någon längre promis...näpp nu dunkar skallen så jag ska nog luta omkull mig en stund iaf...ha de bäst å ta hand om er!!! kramelikraaaam


Tänk all lilltroll varit så liten så hon kunde trava under mamsens mage

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-19 11:08:30

Men oj, slog du i huvudet i fallet? Det låter inget vidare, du kanske skulle uppsöka doktorn? Var rädd om dig vännen!

Bilden är underbar, de växer så fort de små liven.



SV: Tack, kanske är något skumt med min blogg men jag kan inte se det som du beskrev, hmm konstigt.



Krya på dig, Massa styrkekramar

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-19 11:46:53

haha, ja de e sant, man ska nog inte ta så allvarligt på den studien :*)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-19 12:02:41

Jobbigt att det slog så hårt! Du kanske råkat få hjärnskakning i fallet? :/



Sv: Nej, det går bra ändå. Det är mest färgerna jag skulle vilja ändra, men samtidigt är det ganska bekvämt att ha en enkelt variant på bloggen :P



Fast hade jag själv kunnat fixa med sånt så hade jag nog ändrat det var och varannan dag :P

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-19 12:18:30

Men usch så illa du mår då :( Har du fått magsjuka eller är det för du ramlade. Om det är pga av fallet skulle jag nog se till komma till lasarettet rätt fort så dom får kolla upp dig.



Krya på dig nu och hoppas du blir bättre.

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-19 15:47:22

SV: Mycket konstigt för jag kan inte se att det lyser igenom. Kanske beror på vilken webbläsare man har. Skall höra med dem.



Kramar

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-01-19 15:51:35

men usch! spydde du av huvudvärken som följd av fallet så har du med all sannolikhet fått hjärnskakning och bör verkligen besöka akuten. lider me dej!



sv: var hade du din muskelfästesinflammation? jag har fått akupunktur i axlarna, armarna och ena skuldran. de hjälper men är inte bra än. fingrarna domnar fortfarande. :/



blev det några pannkakor då? :) det äter vi ofta... mest på helgerna till frukost. :)



hoppas du mår bättre!

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-01-19 17:48:02

Men så söt! Kan dom inte alltid vara så där söta och aldrig hitta på något bus.

Postat av: Mick

Publicerad 2011-01-19 19:01:41

sv; men gud du får ta det försiktigt! Hoppas du blir bättre med stora steg, krya på dig!!! :)

Jag ska försöka hålla mig vaken till åtminstone tio ! :) Haha Ha det bra! :)

Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

Publicerad 2011-01-19 22:03:42

sv: jag håller med dig ..

Postat av: donken

Publicerad 2011-01-20 03:52:15

ååå så himla liten o söt. det var ett tag sen va? :P

tänk om de kunde vara valpingar heeele livet. ;) <3

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-20 05:05:51

Sv: Ja, vi får se hur det blir med uppdateringarna. Sambon lär nog få sköta det bitvis när jag rapporterat med ett sms :)



Täckningen på bredbandet var väldigt dåligt när vi cyklade. Endast i städerna fungerade det :/

Postat av: Mita

Publicerad 2011-01-20 07:37:12

Låter inte bra, ta ett varmt bad och be kärleken om lite massage!

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-20 10:43:58

haha ja visst e de konstigt :) tur att de bara e på tv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela