Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Långt mellan varven...

Publicerad 2011-08-16 10:25:20 i Allmänt,

..har de blivit med bloggen...orken finns inte å inte heller inspirationen...medicinerna har ännu inte funkat så de börjar kännas ganska tröstlöst de här...har varit ute en del i skogen med tjejjerna och träningen har legat lite i träda med de, men imorn ska jag å Rebecca köra ett spårpass och brukslydnaden. I helgen var vi på Britanniarallyt, en hojträff som i år var några mil hemifrån, de var trevligt och vi hade kanonbra väder...första natten hade man kunnat vara utan då de var väldigt kallt och jag hade svårt att sova pga kylan men sen blev de som skrivet kanonväder...tjejjerna var på hundpensionat mellan Skänninge och Vadstena och de hade funkat jättebra där, skönt för visst hade jag lilltroll med mig i tankarna...de som har pensionatet e vana med hundar med lite skärpa då de har polishundar inackorderade där mellan varven....som vanligt så skarmade Annie de men VEM kan motstå henne??... John vann 10 000 på miljonlotteriet för några veckor sedan så de bidde en ny kamera med ett större objektiv så nu har jag testat de men svårt att fota för den e så pass mycket tyngre än den förra så de blir en del suddiga foton... hoppas allt e bra med er och jag ska försöka ta mig in hos er å kolla läget....fridens!! <3




mamsen






Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-16 11:48:23

Hej Kicki, hoppas att du skall må bättre snart! Jag har själv en stor dipp nu och allt känns pyton :(

Skönt att det funkade bra på pensionatet för tjejerna :)

Så roligt med en ny kamera, nu har du lite att pilla med, jag har fortfarand eint elärt mig min kamera helt hihi. Men jobbigt när de blir tunga med för då blir bilderna lätt suddiga :( när jag har mitt stora tunga objektiv på så blir det ofta dåliga bilder :( Jag kan tipsa dig om ett bra stativ som är lätt att bära med, jag fick ett sådant av min sambo när jag fick kameran. Tror han köpte det på Expert men det går säkert att köpa lite varstanns. Det är som en vandringskäpp, man kan även använda det som en käpp, väldigt smart. Teleskopisk eller vad det nu heter och den väger nästan inget. Jag fäster min på utsidan av kameraväskan så det är alltid med om jag behöver det :) Man skrivar det i botten på kameran, supersmidigt :)



Styrkekramar <3 <3

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-08-16 12:24:48

Hoppas att du mår bra snart!!



Kan tänka mig att Johns lilla vinst var ett välkommet tillskott till kassan :)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-08-17 08:31:25

Åhh grattis till vinsten. Skoj med ny kamera. Ser fram emot fler snygga bilder som du alltid levererar. Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-08-17 09:39:08

Tråkigt att medicinen inte hjälper... tufft :( Hoppas att du ändå ska hitta energi och ork framöver.



Härligt att ni fick åka på hojjträff och att allt funkat bra med vovvarna, kan vara skönt att komma bort på nåt annat ibland.



Kul med ny kamera!, det brukar ta ett tag att lära sig dom bara, jag är fortfarande inte helt kompis med vår nya vi skaffade nu i sommar.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-08-17 12:18:09

Sv: Ja, lite naket är väl aldrig fel! :P

Postat av: fia

Publicerad 2011-08-17 16:36:55

vad kostar det att ha på hundpensionat?

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-08-17 21:39:20

Grattis John till vinsten!

Hoppas du kommer att må bättre snart. Tänke på dig min vän Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-08-17 23:15:20

Vad tråkigt att du inte mår så bra :( Hoppas att medicinerna börjar att göra nån nytta snart då så du känner dig lite bättre.

Vad roligt med vinsten och den nya kameran :) Ska bli kul se alla fina bilder med den :)

Kanon att det funkade så bra för tjejerna att vara på hundpensionat :)



Jag ska inte låsa hemsidan. Får se när Angie har mera tid att göra den mera klar. Hon har ju tyvärr lite mycke nu med bitchen från usa :(



Håller tummarna nu att din medicin börjar att göra nytta :)

Kram

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-08-18 08:07:10

hoppas att de blir bättre snart

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-08-18 15:18:07

ja de e viktiga grejjor, tore tycker de e så mysigt så att bara ligga o gosa hos sin pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela