Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Energipåfyllning...

Publicerad 2011-08-18 15:22:04 i Allmänt,

...fick jag idag då Rebecca å jag körde lydnad med tjejjerna...så härligt å se båda två på alerten, Nova var så focuserad så jag körde utan spårlinan å hon var klockren...så ivrig att lära å göra rätt så man blir alldeles lyrisk över henne...Annie körde jag inte så mycket med då hon troligtvis sträckte sig sist vi tränade å piper till mellan varven så de blev lugna moment för hennes del men inte var hon ledsen för de!!...de gav lite energi att blicka framåt de här å de behövdes kan jag lova!! tjingeling!!


Annie i fritt följ






Nova


Nova i ställande under gång...


Har du nån köttbulle till övers matte???


Mitt lilltroll!!! <3<3<3

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2011-08-18 17:54:17

okej nej det va absolut inte farligt, tar dom extra betalt om man har en mupp hund eller? tänkte inte alla som klarar av douglas han är ju lite speciell..

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-08-18 20:52:22

Vad roligt att det gick så bra. Hoppas att det inte är någon större fara med Annie. Jag var på kurs igår och blev helt lyrisk på hur duktig Dino var. Hörde du att killen ska bo hos Lina i vinter? Jag ska ta mig till henne och se hur det fungerar men jag tror inte det ska bli några problem. Ni är så fina. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-08-18 23:12:08

Vad skönt att du känner dig bättre och piggare igen :) Kul att Nova var så duktig och på allerten :) Syns på bilderna att hon går riktigt fint :)



Kram

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-08-19 07:39:04

fan va söt doggyn e, ha en bra dag, hoppas att du mår bättre

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-08-19 13:42:11

Japp, lördag den 3/9 kl 7 ska vi till Norrköping och tävla. Börjar redan kännas rätt pirrigt :S. Du får gärna komma dit om du vill. Har ingen aning om vi har lydnad eller spåret först. Det får man reda på när man kommer dit.

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-08-19 13:46:28

haha nje de brukar inte va nån höjdare, men idag va de nästan inget folk alls :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-19 13:55:46

okej det är bra att veta ifall man någon gång skulle behövs lämna bort douglas, det finns ju så många så svårt att välja och veta vilka som är bra oså.. :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-08-19 18:52:57

Roligt att du fick lite mer energi :)



Sv: Jag är inte heller inte på en valp, utan vill hellre ha omplaceringshundar - men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-08-19 23:56:53

Sv: Surströmming? Jösses! Jag gömmer mig för allt sånt! :P

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-08-20 08:08:11

Härligt med energipåfyllning:) Fina bilder på tjejerna! Ha en skön helg! Kram från oss

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-08-20 11:17:22

Härligt :) Fina bilder på glada tjejer som gillar att jobba med matte.

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-08-21 08:42:29

Fina bilder och vad skönt med lite energi påfyllning. Det behövs verkligen ibland! :) KRam

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-22 01:09:53

Hej hej, vill du få fler läsare?

Jag har över 1200 läsare och jag undrar om du vill göra ett länkbyte

i MENYN! Jag gör länkbyte bara i menyn, du bildlänkar min blogg i menyn så länkar

jag din blogg i min meny där det står ''bloggar''



Om du är intresserad så kommentera i min blogg och säg till!

Och jag vill ha en bildlänk, bildlänken finns i min blogg

gå in i menyn längst ner och kopiera koden i rutan där det står '' länka mig ''



när du har bildlänkat min blogg så länkar jag dig i menyn på bloggar!



Ha en bra dag och förlåt om du hatar såna där kommentarer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela