Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Muntergök...

Publicerad 2011-04-20 08:38:25 i Allmänt,

...e väl de sista jag kan kalla mig för...Annie mår skit å jag trodde hon skulle va lite bättre i morse men icke sa nicke, hon orkade inte kliva ur sängen som hon brukar...gav henne en halv rimadyl för att se om de blev bättre... hon orkade inte gå vår runda som inte alls e lång utan la sig ner å sen spydde hon som en räv...hon bara ligger å e inte alls med =(...har ringt Karin men hon e upptagen så jag får väl se vad hon säger när hon ringer...finns ju nått som heter VAB (vård av barn) men jag VAH:ar både igår å idag...vill inte lämna henne när hon mår så dåligt...visst kanske hönsig men vill verkligen inte att hon e själv när de e så här...

...SEN...så har vi ju det här cirkusen på gården...att folk bara orkar...att de snackar skit om mig de rör mig väl inte så mycket i ryggen, jag har sagt vad jag tycker å står för de MEN nu sitter kärringjävlarna å snackar massa dynga om mig inför barnen här ute å en av de tog så illa vid sig å gick in till sin mamma å va så ledsen för att de sa massa fula saker om mig...då blir jag GALEN!!!!....vuxna (nåja) människor borde väl fanimej veta bättre eller???...men jag tänker som så att jag måste va väldigt intressant eftersom de orkar diskutera mig och även John har fått sin beskärda del trots att han aldrig pratat med de här på gården...

Men nu e de Annie jag e så orolig för...hoppas verkligen att penicillinet hjälper å vi slipper operation...håll alla tummar å tassar för mitt stora hjärta nu!!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-04-20 10:54:14

Vänta inte för länge när hon är så dålig. Känner med er. Hoppas det går bra!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-04-20 11:42:30

håller alla tummar jag bara kan för att hon ska bli frisk fort! och att kärringarna ska trilla o slå sej rejält så dom blir sängliggandes inomhus.



sv: tack! ja det är fram o tillbaka, hit o dit... :)



Postat av: Kicki

Publicerad 2011-04-20 12:08:24

Tack Mikaela!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-04-20 17:44:38

Lillhjärtat då! :(



Vi håller alla tummar, tår och tassar för er!!

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-20 18:17:33

Men lilla snorpan då.

Skit i dessa grannar (kanske lättare sagt än gjort)

men dom är inte värda din energi<3



Stor kram

Postat av: Petra

Publicerad 2011-04-20 21:37:55

Ibland undrar man hur vuxna tänker. Det är ju barnen vi ska uppfostra men det vore kanske bättre om barn uppfostrar oss!

Vad jobbigt med Annie. Hoppas verkligen att hon svara på medecinen. Tänker på dig/er. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-04-20 23:58:24

Vad tråkigt att inte medicinen hjälper :( Hoppas du slipper operera henne i helgen när det är storhelg och det är extra dyrt.

Håller tummarna hon blir frisk på sin medicin och slipper opereras.



Kraam

Postat av: Mita

Publicerad 2011-04-21 07:30:08

Jag får önska Er en riktigt GLAD PÅSK med hopp om massor med sol, god mat och dryck!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-04-21 08:31:56

Sv: Tack för tipset!



Jag har redan tagit sovmorgon! Det skulle visa sig vara alldeles för jobbigt att komma upp ur sängen idag, men det kanske inte är så konstigt om man jobbat 35 timmar på 3 dagar :S



Ha en fin dag!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-04-21 08:57:47

Självklart att man är hemma när hunden är dålig. Det är ju inte direkt någon liten förkylning hon har åkt på.

Jag hoppas verkligen att hon är bättre idag, stackaren!

Att man aldrig kommer undan skvaller och skitsnack, surt värre. Tänk om folk kunde ta reda på sig själva istället för att lägga energi på andra. Vi får hoppas de inte orkar prata så länge.. människor alltså!

Ha nu en riktigt trevlig helg (så gott det går med sjuklingen). Glad Påsk!

Kram!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-04-21 09:24:46

sv: de ska jag absolut säga till henne! :)

ha en riktigt härlig och lugn påsk du me nu! hoppas annie mår bättre och att kärringarna håller sej bortresta en längre tid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela