Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken tur...

Publicerad 2010-09-05 13:40:21 i Allmänt,

...ja imorse så ville jag inte alls gå upp å åka å spåra då natten varit en skitnatt med lite sömn å mycket värk...ringde Panken för att avstyra spåret från vår sida men fick inget svar...satte mig en stund vid datorn å kollade tjejjernas hemsida å såg att Jessica skrivit om att ses idag...nåväl...packade ihop mig, hund å allt därtill som skulle med trots att kroppen bara skrek NEEEJ!!!....men ångrar inte för en sekund att vi åkte...Annie e så jäkla spårnoga och jag tycker bara de blir roligare å roligare ju mer vi kommer in i det, mycket tack vare PANKEN som ger oss den feedbacken vi behöver å alla goda råd!! Sååå PANKEN du e en klippa som ställer upp som du gör!!!....fick ett sånt fint omdöme idag om att han tyckte vi skulle anmäla oss till Apell tävlingen i oktober...haha fick nästan ett nervöst sammanbrott bara av tanken!! =P....härligt med människor som brinner för de de håller på med å gärna delar med sig av sina kunskaper....nu ska jag ut med hundarna i skogen INNAN jag somnar....sova får jag göra sen medans gubben e ute å luftar hojjen!!


Panken spårar med Nova vid ett annat tillfälle


Min bästaste, vet inte vart jag hade varit idag utan henne<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-05 18:00:11

jag vill oxå börja spåra du får lägga spår åt oss nästa gång vi ses.

Postat av: Mita

Publicerad 2010-09-05 20:15:10

Klart du klara apellen, anmäl nu!!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-06 12:07:02

Strongt av dig att spåra fast att du hade ont!



Hoppas att det känns bättre idag!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-07 16:06:09

Duktiga Annie, kul att hon är så noga i spåret :) Bra gjort av dig att åka och spåra trots att du inte kände dig helt hundra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela