Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Varför??...

Publicerad 2010-09-24 16:42:15 i Allmänt,

...idag när jag var ute i skogen fick jag ett mess av min son....de stod bara MALIN e död!!!!!!!!!!!!!!!. Fy fan för denna helvetiska sjukdomen cancer, Malin var klasskomis å vän till Linus och blev endast 24 år. Jag kände inte Malin personligen men var inne å läste hennes blogg...en positiv tjejj som hade sin sista tid på sjukhuset...jag satt i skogen å bara grät...känslan kommer tebax när pappa var dålig, de gick så snabbt där med...linus å Linas "bror" som kämpade i flera år med en hjärntumör som endast blev 16 år...känner verkligen med alla runtomkring Malin...varför e livet så fruktansvärt grymt...hon hade ju precis börjat nosa på vuxen livet och hon skriver oxxå i ett inlägg om sin dröm att få barn vilket hon visste aldrig skulle inträffa...nej fy va livet e orättvist i många lägen...man skäms nästan över sitt egna gnällande om värken å så läser man Malins blogg om en tjejj som vet vart livet e på väg och vilken styrka hon besatt under sin sjukdom...

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2010-09-25 13:34:12

Livet är så orättvist,det finns bara ordet varför kvar!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-25 14:39:12

Fy, vad hemskt :(

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-09-25 15:02:30

ja Malin wow vilken styrka hon bar på. Tänker på alla nära o kära till henne.

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-25 18:05:33

Fy vad hemskt, så orättvist :( Cancer är en hemsk sjukdom, hoppas att de kan hitta botemedel snart!



Har tänkt på er idag och jag hoppas på att få höra lite om utställningen :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela