Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Upp å ner....

Publicerad 2010-09-16 08:31:02 i Allmänt,

...ja nu när hösten kommer så blir jag lite dubbel, älskar verkligen hösten med dess friska luft å färgsprakande löv...samtidigt så vet jag hur jävligt de kan va med värken som triggar igång pga väder å vind... mitt humör pendlar verkligen upp å ner å jag känner mig inte alls som den personen som jag egentligen e inombords... mitt förra inlägg där jag blir anti mot tävlingen för att Annie hade en dålig dag...klart jag vet att hon kan å e skitduktig rent ut skrivet att spåra men ibland så behövs de inte mycket för att livet ska gå i moll, går oxxå tebax till mitt ätande när jag känner så här å de e inte ok men klarar inte av att styra detta så nu har jag gått upp 3 kg på kort tid, inte roligt alls när jag lyckats gå ner 11kg...
fick platsen på serviceboendet med arbetsträning så jag börjar på måndag...ska va där mellan 14-16 tre dagar i v å sen får jag utöka allt eftersom...yeeessss...ska bli riktigt nice för de var verkligen jättetrevliga å jag kände mig välkommen direkt!...ska luta omkull mig några timmar så jag orkar med kvällen, John fyller idag så jag vet inte hur många som dyker upp...ha de bäst å njut av stunden!!


Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-16 22:09:45

Jag vet hur jobbigt det är med värken :( Förstår precis hur du menar, det är klart att jag kan inte känna hur det har det men ja du förstår hur jag menar. Hoppas att det känns lite bärre snart för dig!

Kul att du får börja arbetsträna :) Skönt att få något att sysselsätta sig med, slippa massa tankar och kanske koppla bort värken för en stund.



Kramar till dig och vovvarna.

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-09-16 22:29:34

Grattis till arbetsträningen. Kul att du kände dig välkommen. Sånt gör ju så mycket.



hälsa John och gratulera från ossi Örebro.



Stor KRAM min vän

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-17 01:43:50

mamma köp hem massa nötter o frukt. så försöker du stoppa de i munnen istället för mackorna!!

Love you!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-17 04:35:36

vad skönt att du fick platsen! :)



Sv: Ja, vi trodde väl också att hon skulle få möjlighet att vara kvar hos oss, men ägaren blev ju tvingad att lämna henne här av sin fostermamma - och nu när hon flyttar från sin fostermamma så hämtade hon hunden. :(



Detta kommer inte att sluta väl :(

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-17 09:53:58

sv: tack! och grattis (i efterskott) till din gubbe! :)



trevlig helg!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-17 13:47:44

Sv: Jag vet inte om det går att anmäla eftersom vi inte sett något själva, men socialen kommer att ha koll på henne, och även jag ska kontakta en djurskyddsinspektör i nästa vecka.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-17 22:51:38

Sv: Ha det härligt ni också! :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-09-18 07:08:48

Vad kul att du fick platsen =)

Ge kärleken en födelsedagskram från mig!

Kram Mita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela