Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nöjd med dagen...

Publicerad 2010-09-03 17:32:34 i Allmänt,

...e jag allt...började med ett bullbak i morse vilket e mer än sällsynt här hemma...
tog en långpromis i skogen med Nova, Åsa och hennes två hundar...Nova e ju som skrivet innan lite väl kaxig när Annie e med så jag tog med henne själv å de blev en markant skillnad....hon lekte jättebra med Pluppan som hon var väldigt på när Annie var med en annan gång.
Sen var de dax för en långis med Annie...hade oxxå tvättstugan så jag skickade in tvätten innan vi drog iväg, väl hemma så kom Åsa upp på en fika...tvätteristugan igen å nu har jag satt en bröddeg å sitter dessutom med färg i håret....
ska börja med käket snart då John e ute å luftar hojjen en sväng...så kl 21 då sover jag väl som bäst!! =P.
I morgon kommer Annies kullbror Deus från Bålsta hit å hälsar på med Cissi och Lollo...ska bli så jäkla kul å träffa de igen...näpp...nu blir de till å fixa matbrödet...ha en underbar helg å ta hand om varandra!!


Nova och Pluppan


Lilla fina Manashi


Pluppan hittade en mysig lerpöl


fröken Speed


På tal om de tionde så vill jag göra en ny tatuering, e ju som jag skrivit
tidigare väldigt förtjust i allt som rör indianer och detta motiv har jag
fastnat för, väldigt mycket detaljer men kanske kan få till de ändå!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-03 18:42:02

Mums gottigt med bullar, sugen jag blev på hembakt nu :)

Ja de kan minnsan bli kaxiga om de har stöd från en annan vovve!

Skoj att få besök av Annies bror, du får visa bild på dem sen så jag kan se om dem är lika :)

Jag skall också tatuera mig, har flera tatueringar som är bleka så jag skall fylla i och några skall jag tatuera över :) Jag tycker att bilden på indianen är fin, hade passat dig :)



Sv: Ja skogen är som mitt andra hem :)



Ha en trevlig helg nu. Kramar

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-03 19:05:54

Sv: Jo jag skulle tro att man behöver det, eller om det räcker att tala med markägaren.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-04 09:31:40

Låter som att du hade fullt upp igår :) En annan lyfte knappt ett finger när jag väl kommit hem från jobbet :P



Sv: Ja, det kommer absolut att fungera. Tyvärr finns det inte allt för många uppgifter att ge till hundarna här, men man får börja någonstans :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-04 10:58:45

sv: ja det är helt vansinnigt vad nonchalanta läkare kan vara för dom tror sej vara nått mer än andra... jag förstår att du var skitförbannad då! Jag hade nog rivit salen. :)



fint motiv! hade du bott på västkusten nära falkenberg så vet jag en tatuerare som hade gjort den jättebra. :)



ha en riktigt trevlig helg själv!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-04 19:26:11

Full rulle ser jag. Visst är det lite skönt med speckat schema? Då sover man gott och man är nöjd på ett behagligt sätt. Hoppas det blir trevligt med Bålsta besök (bor ju nästan där själv kör mina pass på SATS). Ha en skön helg! Kramizzzzzz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela