Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lusten att blogga...

Publicerad 2010-09-18 14:00:42 i Allmänt,

...har tappat lite av sin charm just nu...känner inte alls för de så de blir bara några korta rader men desto fler foton. Kikar in å läser bloggar men de e de enda just nu...kommer nog tebax, brukar ju bli lite bloggtorka mellan varven...hoppas allt e bra med er å ha en riktigt underbar helg!!! kraaaameliiiikraaaaam!!<3


Läckra svampar!!




Kanske inte den bästa platsen att växa på


ormbunke


Taggtråd

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-18 15:27:46

Vi drabbas alla av bloggtorka ibland. Kankse beror det på att kraven blir för stora, eller för att det finns mycket annat som kräver tid av oss. Tidigare kunde jag lätt publicera 5-6 inlägg/dag, men nu nöjer jag mig med 1 inlägg/dag i bästa fall.



Ha en härlig lördag!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-18 15:38:00

Ibland tappar man inspirationen att blogga men den brukar komma tillbaka :) Jag gillar dina inlägg med mycket foton så det gör absolut inget om du har massa foton i bloggen :)



Sv: Jo jag vet att det är min blogg men jag vet att jag tar illa upp när någon skriver spydiga kommentarer och så vill jag inte heller att någon skall bli upprörd eller ledsen när de läser min blogg.



Hoppas det är ok med dig och vovvarna? Kramisar

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-09-18 19:06:17

Lite bloggtorka verkar många ha just nu... Fina höstbilder! Tack för grattis:) Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-09-18 21:51:18

Gillar dina foton så blogga på du

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2010-09-19 09:40:08

Känner igen det där med bloggtorka imellanåt... gillade första bilden på svamparna, väldigt höstig och fin!

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-09-19 16:49:50

Ibalnd kan bilder säga mer än 1000 ord moderkaka!!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-09-21 23:12:15

Så e det med blogglivet, kommer perioder då man nästan ger upp!! Då e det bara att ta en paus.. så kraften återkommer!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela