Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fredag igen!

Publicerad 2010-09-24 08:32:16 i Allmänt,

...veckan har bara rasslat till å nu e vi här...gårdagen bjöds på underhållning på arb.träningen av en man som sjöng å spelade en timme för pesionärerna...kul att de äldre som bor här i Bestorp har möjlighet att komma dit å lyssna å sjunga...de var många gamla fina visar med bla Evert Taube som avnjöts...de e verkligen en energikick att komma dit för de har de för de första väldigt bra där å personalen jag träffat e så gulliga med de. Satt å pratade med 3 damer om vad de gjort här i livet å några e gamla vänner från förr som nu bor under samma tak, en lite ledsam kommentar var att: ibland så har jag minnet med mig men vissa dagar har det gömt sig å jag minns inte ens vad mina barn heter....
Igår var jag å hälsade på Åsa som flyttat från gården till en annan del av Bestorp, hon hade dubbelsidig lunginflammation, öron-ögon inflammation så hon var riktigt risig..
Idag blir de tvätteristugan som gäller, skogen med hundarna i de fina vädret och sen packa inför helgen då de blir utställning imorn och kennelträff på söndag...ska övernatta hos en gammal vän som bor i Sthm...de va jättelängesen vi sågs så de ska bli ååå kul!!...ska bjuda på några foton som vanligt från igår...ha en underbar helg å håll alla tummar å tassar för oss i ringen imorn!!
Fridens liljor!!


Nova in action!!


våga vägra släppa pinnen







Kommentarer

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-09-24 08:59:55

haha Nova e ju inte klok. Vilka stilar på bilderna haha.



God morgon mammi<3

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-24 11:06:53

Så roligt att du trivs bra på arbetsträningen :) Det är du värd :)

Det kommer gå kalas på utställningen :) Skoj med kennelträff på söndagen :)



Sv: Roligt att höra att dina tjejer också låter när de nosar. Nova kan låta lite som en gris, så mysigt ljud :)



Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-24 13:32:00

Åhh lika underbara bilder som vanligt när det gäller dig. Här håller jag tummen och DIno får stå för att hålla tassen för er. Lycka till och berätta allt när du kommer hem (om du orkar). Kram & trevlig helg.

Postat av: Lilleman

Publicerad 2010-09-25 00:45:27

Lycka till! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela