Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Uppfödar Elin...

Publicerad 2010-11-29 09:17:35 i Allmänt,

...ringde igår å sa att hon tagit en annan hane som Annie ska paras med...vet inte så mycket om den så vi får väl se vad de blir för någon...på onsdag blir de veterinärbesök för Annie för att kolla upp öron å halsen för nu e den tredje penicillinkuren avklarad...tyvärr så e magen helt i olag på henne så vi får väl se om de e magkatarr som spökar...e ju inte så konstigt efter alla dessa mediciner som hon ätit....Novas provsvar på tumören var godartad...halleluja moments!...trodde vi ja...en ny har ploppat upp brevid en annan på huvudet MEN de har oxxå kommit en på ena benet....jag blir snart tokig på den här skiten...Annie mår inte så jättebra i sina leder efter gårdagens promis ute i den härliga snöstormen....så hon får ta de lugnt nu!!...ska in till stan å storhandla så Kicki å jag ska träna lite med Nova å Selma...Annie kan jag ju köra några lugna moment med...så hoppas er dag blir bra trots att de e måndag

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-29 11:41:47

Tänk att det aldrig tar slut. Jag lider verkligen med er. Hoppas, hoppas att det går att lösa på bästa sätt och att det sker snart. Dino hade fått jobba mycket. Min vän hade kört lydnad gått långa promenader han fick jobba på tomten och han hade varit som en kängerru som vanligt. men oj vad stel han var i morse ramla nästan ner för trappan. Gooos killen. kram och ta hand om dig. Kom på fika vetja ;-)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-29 23:43:16

Vilken jävla otur du har med dina hundar :( Tycker så synd om dig. Sen att vara hemma och sjukskriven ger ju inte alls så mycke pengar som skulle behövas.



Får verkligen hoppas att eran otur vänder snart för jag tycker verkligen du verkar ha haft nog med otur nu.



Hoppas att Annie hinner bli frisk nu då innan hon ska paras.



Håller verkligen alla tummar jag har för att allt ska bli bra snabbt nu.

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2010-11-30 11:13:59

Åh vad jag tycker synd om er och allt strul du får med dina hundar, snart måste det väl vara eran tur att få lite flyt! Jag hopaps verkligen allt slutar väl så båda vovvarna får vara pigga och krya!

Postat av: Maria Becker

Publicerad 2010-11-30 12:04:31

Hej Kicki!



Det var längesen vi hördes av. Stackars Annie & Nova. Provsvaren på lilla Nova hoppas jag blir fortsatt positiva!! Även när vi människor äter pencillin så blir vi rysligt dåliga i maggen, så inte underligt att Annie har problem nu när hon varit tvungen att käka så mycket.

Har Du något knep med någon mat så det kan lindras för Annie? Jag håller tummar och tår för att Du ska bli piggare och att Era Kära hundar blir friskare inom en snar framtid



Kicki! Har Du läst om en Golden Retriever(Nova) i dagens Aftonbladet som räddade sin matte & hennes lilla bebis från ett brinnande hus?

Dagens solskenshistoria!!



Varm VinterKram till Dig & att Ni alla blir friska snart.



Hälsningar Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela