Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tog mig i kragen...

Publicerad 2010-11-19 08:32:07 i Allmänt,

...igår å åkte iväg å skulle gå en vända med tjejjerna å sen träna lite nere vid båthamnen....de tog emot rejält men när jag väl kom ut så kändes de riktigt bra!. Hade spårlinan på lillan när vi gick ut till udden å de va halt så hon fick ett tokryck å jag slog i backen så kände ni nått skalv så va de bara jag....hon får ju sådana spel å bara tokrusar å ibland så blir jag riktigt rädd när hon snurrar in sig i linan...vi gick iaf nån timme å sen körde jag igenom båda tjejjerna å de gick riktigt bra...man mår ju bättre själv oxxå för när man e uppe i träningen så focuserar man ju på den å tänker bortanför värken...sen hade jag två tjejjer som snarkade gott...då e man nöjd både med sig själv å att tjejjerna fått sitt...idag blir de stan en vända vill inte men måste...å imorn ska jag göra nått jag inte gjort på fem dagar, jag ska till veterinären...japp nu e de dax igen...Annie ska kollas upp med hals å öron...hon har börjat lukta lite i halsen igen, hoppas verkligen att de inte e nått...imorn blir de till att lämna in bilen för att kolla vad som e fel när den beter sig som den gör...rusar i motorn å alla lampor tänds å de går knappt att köra den...så jag hoppas verkligen jag kommer fram å tebax idag...ha nu en underbar helg å ta hand om er!!! kramelikraaaam




Fotona e tagna vid tidigare tillfällen!

Kommentarer

Postat av: Morris matte

Publicerad 2010-11-19 11:18:09

Hej, brukar kika in till din blogg då jag själv har rottis, kul att läsa vad ni har för er och fina foton. Läste om din värk, vet ej vad som är orsak men Magnesium brukar hjälpa vid värk i benen, billigt och helt ofarligt, finns på hälsokost, värt att testa.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-11-19 11:56:39

gott o komma ut i den friska luften. :) snart är det lunch så då ska jag ut en sväng...



sv: det är ungefär som benhinneinflammation, fast mer konstant. http://hoppelajnen.se/2008/october/kompartmentsyndrom.html



ha en bra dag!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-19 13:26:13

Vad skönt att träningen gick bra med tjejerna. Nä jag märkte inte att marken rörde på sig. Så du kan nog bara ha snuddat vid den. Ta hand om dig och ha en underbar helg. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-19 17:32:20

Du slog väl inte dig när du åkte i backen? :/



Ha en fin kväll!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-11-19 17:42:46

Kram till dig och trevlig helg!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-19 19:16:24

Men nej, inte till veterinären igen :(

Skönt att du fick tränat med tjejjerna iaf. Jag kände inget av din vurpa ;)



Hoppas du får en trevlig helg. Kramisar

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-19 23:57:45

Låter inte som någon höjdare att fara på rumpan efter en pigg liten rottis flicka :( Hoppas du inte slog dig jätte mycke.



Kul med lite träning :) Måste försöka orka med det jag också, fast man har ingen större lust när det är is och halt ute :(



Håller tummarna att det inte är nått med Annie.



Ha en bra lördag nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela