Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Klubben...

Publicerad 2010-11-01 15:40:29 i Allmänt,

...hade jag tänkt mig till idag å skickade ett mess till Kicki å undrade om de skulle med, hon hade tänkt sig en promis ist på 8 km med sin hund å sina två små så jag hängde med där ist...ska ändå in till stan imorn å träna... hade på Nova spårlinan idag med å hon höll inte på å försökte få igång bråk med Selma å de kändes jättebra!!. Har inte gjort så mycket mer än att storhandla efter de sen la jag mig för jag hade sån värk i benen å sov från halv två till tre...ups...hade väl int tänkt mig att sova så länge men men...de va bara å kliva upp å dra ner till tvättstugan å sen ut med dogsen som va rätt trötta efter promisen...lägger upp lite fler foton från helgen å även på småttingarna som va med idag!! ha de gott å ta hand om er!!!


Ulla-Carin och Sabai

Janne och Sabai

Sabai dansar....såg så roligt ut när de sa dansa till henne så
snurrade både hon å bollen runt i riktiga piruetter!!!*L*

Kolla in minen på Annie, här busar hon och Sabai

Mysiga Tyra

..och lillemannen Leo

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-01 18:53:49

Härligt med en riktigt lång promenix :) Duktig Nova som skötte sig bra :)

Haha vilken min Annie har på bilden :) Ibland lyckas man allt med fotograferingen hihi.

Så fina bilder på barnen, sötnosar :)

SV: Så lite så, den är himelskt god :)Ja jag har testat den med chili passion och jag gillar den :)



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-01 20:35:22

En promenad är alltid avkopplande :) Ser själv fram emot morgondagens morgonpromenad :)



Sv: Ja, det var lite speciellt att sova där - speciellt eftersom den andra fastigheten på tomten påstås vara hemsökt. Men varken tjuvar eller spöken besökte oss under natten :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-02 08:34:58

Härliga bilder, precis som vanligt :)

Jo du... här fortsätter morgonproblemen, precis som vanligt ;)

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-11-02 08:38:07

Härligt! Man blir så glad av bilderna!!!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-11-02 08:44:36

härligt o se dom leka o busa. :)



sv: ja det är full fokus alltid! hehe! eller ja, för de mesta iaf. :)



ha en bra dag!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-02 11:09:10

Låter kanon härligt med en lång promenad i skogen :) Speciellt när man har sällskap, det är mycke roligare att gå då :) Vad bra att Nova skötte sig också :)



Rolig den ser ut bilden där Sabai dansar ;)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-02 21:29:50

Vad duktig Nova är. Härligt med långpromenad. Önskar att jag tog mig mer tid för sånt. Men jag hinner inte allt har jag insett. Jag vill gärna tror det men så är det inte. Ska börja prioritera bättre. Kram

Postat av: Junitjej

Publicerad 2010-11-05 20:42:32

Vilka fina hundar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela