Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag ger upp snart...

Publicerad 2010-11-10 10:14:45 i Allmänt,

...när f***n ska de ge sig med allt skit som e med tjejjerna?????????????????????????????????????????????????????
E så jävla less på de här så jag spyr snart på eländet...igår fick Nova som två små ep anfall ett på morgonen å ett senare när jag var ute med henne innan arb.träningen som dock inte blev av då jag inte vågade lämna Nova själv hemma. Fick tag på veterinären och hon trodde att de kunde beror på att hon blev nersövd och var rätt så svårväckt efteråt så kunde de va dyningar efter de...tänkte inte så mycket på de första förutom att hon verkade så borta när vi skulle ut men sen så släppte de när jag var ute andra vändan gick jag själv med henne ut i skogen å där blev hon bara ståendes å skakade å fick ingen kontakt med henne...å inte nog med de så har hon kissat innen ett par dar, inte mycket men ändå...så imorn blir de till veterinären IGEN å se om hon fått blåskatarr eller urinvägsinfektion...å på måndag blir de röntgen på Annie för att se om stenarna rört sig något för ut har de inte kommit...
JAG kan lugnt skriva att de här året har inte varit vårt år för de har varit nått heeela tiden med tjejjerna å har inte de mått dåligt så har jag de...kan innerligt hoppas på att de finns en ände på de hela för jag lämnar in snart...känner mig så jävla trött på ALLT å då menar jag inte bara med tjejjerna...finns ingen ork till nått längre, jag försöker träna med tjejjerna å stå i å jag blir verkligen glad när jag gör å har gjort de men sen finns de ingen glädje eller ork att göra nått annat...ser ut som fan här hemma å jag bryr mig verkligen inte, jag orkar inte bry mig!!!


Nova röjer i snön nu på morgonen


snön inbjuder till massa bus


Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-10 13:29:30

Jag önskar jag kunde gör något. Jag vet tror jag hur det känns när det går fram och tillbaka med djuren. Ingen som inte har djur förstår rädslan, oron som man hela tiden bär. Lika är det med våra barn. Om det finns något jag kan hjälpa dig med tveka inte att höra av dig. LOVA det! Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-11-10 19:01:10

Fan förstår att allt känns motigt just nu.

Det värsta är att man lider nästan mer med djur än människor. Tänker på er varje dag, sköt om er.

Kram Gubben hälsar.

Postat av: Zorted & me

Publicerad 2010-11-10 20:17:27

Usch, låter inte kul alls det där. När djuren är sjuka blir man ju ganska sänkt själv med allt vad det innebär! Hoppas det reder upp sig snart!



Svar: Zorro har ett mycket drägligt liv just nu, han opererades i somras med jättegott resultat (men en skitjobbig resa dit, det blir fler inlägg där jag försöker sammanfatta det hela på ett någorlunda kortfattat sätt). Det ser onekligen ut som det fanns en ända både på hans smärtor och det jobbiga för oss alla! Hoppas ni också landar där!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-10 20:20:18

Som jag sa tidigare, det räcker med elände för tjejjerna nu :( De har haft sitt nu skall de var friska!!

Hoppas att allt löser sig till det bästa!!

Förstår att du inte mår någe bra nu :(

Sänder massa styrkekramar till dig och tjejjerna <3

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-11-10 20:41:23

Snart får oturen vända för er <3. Usch inget roligt när ens ögonstenar inte mår bra. Många styrkekramar till er <3

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-10 22:24:03

Men stackars, stackars dig. Jag lider verkligen med dig :( Inte kul när felen avlöser varandra på sina kära vovvar :(



Förstår verkligen hur du känner för min förra schäfer tik jag hade, hade också otur hela sitt korta liv. Ska inte besvära dig med det men inte var det kul.



Hoppas verkligen att du har en bra veterinär som kan hjälpa dig med dina hundar så dom får vara friska och att du kan känna dig bättre. Mina tankar finns hos dig och jag håller alla tummar jag har att allt ska lösa sig till det bästa.



Många kramar från mig.

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-11 10:11:30

Sv: Tack Kicki :)

Hoppas det går bra hos veterinären, jag tänker på er. Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-11 12:07:01

Usch, stackars lilla tjejen :(

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-11-11 18:46:39

Men vilken otur ni dras med! Jag har varit så glad att vi sluppit våra problem med Liza den här hösten men detta gör mig ledsen i hundhjärtat.

Hoppas Novas feber går ner och att hon snart får bli bra.

Det är lätt att tappa lusten till det mesta men man kämpar ändå på för hundarnas välmående. Kämpa på gumman!

Stor kram från oss tvåbenta och fyrbentingen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela