Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hej mitt vinterland...

Publicerad 2010-11-09 08:52:49 i Allmänt,

...ja de e fullt med snö ute å de snöar rejält...de va ingen höjdare med Nova som fick spelet å skulle fara omkring å gjorde sina förbenade tokryck...MEN hon e ju iaf pigg idag vilket man inte kunde säga igår...då var hon heeelt utslagen....Annie gillade oxxå snön men henne kan jag ju ha lös så hennes spel när hon drar omkrig e ju iaf inte kännbara i nacken å armen...ska gå med de var för sig i skogen så lillan kan fara omkring i spårlinan iallafall...idag blir de arb.träning ska bli kul...de e heelt underbara "mina" damer på boendet....ibörjan vet man ju inte riktigt hur man ska handskas med de för de sa saker så till å med jag kunde bli generad men jo då...deras sinne för humor e de då rakt inget fel på!!


Frostigt


Snöööö

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-11-09 14:11:00

Oj så mycket snö ni har fått, här började det snöa runt 10 så det har inte alls hunnit komma några mängder här.

Det var full rulle på vår dam även om det bara var lite vitt, hon kände iaf snön falla när vi var ute på lunchen.

Härligt att Nova återhämtat sig så bra från igår ändå.

Hoppas det går bra på arb.träningen.

Kram!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-11-09 14:16:09

hehe med humor kommer man längst!:)

Postat av: Zorted & me

Publicerad 2010-11-09 17:11:09

Jo tack, det finns fler som gillar snön. Just nu är det full snöstorm här, vilket det bara är Zorro som uppskattar....



Ha det gott

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-09 18:40:08

Ja jisses vad med snö det har kommit och det snöar än hihi. Men jag gillar det :)

Skönt att Nova är pigg idag :)

Hihi låter roligt med damerna på arbetsträningen :) Kul att du trivs :)



Kramisar

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-09 21:43:28

Kan förstå att vovvarna blev glada när det var snö ute :)

Det gäller verkligen akta så man inte ramlar när dom far omkring.



Vad skönt att Nova är pigg idag efter narkosen.



Får hoppas snön stannar nu så det inte bara blir en massa slask och blask ute :(



Ha det så bra i snön.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela