Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har inte så mycket...

Publicerad 2010-11-23 14:15:03 i Allmänt,

...att förtälja idag....snöregnsblask i blåsten e väl ingen höjdare men så e de...Annies mage börjar kinka men de e väl inte så konstigt när vi e inne på tredje penicillinkuren för öron å halsen...har arbetstränat idag å de märks att de e ett kvinnoyrke för vassa tungor å armbågar å folk som sjukskriver sig för att de inte vill arbeta med en speciell person...jaja...jag e inte förvånad...tacka vet jag att jobba ihop med ett gäng karlar där man kan slänga käft å sen e de bra...iaf har jag haft de så när jag jobbat med grabbsen...men men...de e ju inget som berör mig men man hör ju hur de pratar!...släppte lös tjejjerna ute på gärdet en stund då mina ben inte vill de jag vill idag så de fick ruscha av sig med en fotboll å en kamptrasa...båda har sovit gott i 2,5 timme nu så snart vaknar väl lillan till å ska ha uppmärksamhet*L*...varken vill eller orkar skriva nått direkt idag mer än att PETRA ta hand om DIG!!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-23 18:33:46

Du hade passat bra i vår verkstad - där är orden så hårda att cheferna gömmer sig :P



Sv: Ligger han ute under veckorna, eller blir det bara så här långa dagar ibland?

Postat av: Mita

Publicerad 2010-11-23 18:50:43

Jag jobbar ju bara med det manliga könet och ibland tror jag tamig fan att de är värre än kvinnfolket!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-23 19:07:34

Sv: Usch, jag lider med honom :S

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-23 20:00:49

Jag vet inte om det var glöggen eller de fina du skrivit på bloggen. Vet inte till 100% om det är till mig men jag tog åt mig och det värmde. Tack snälla du. Tycker om dig du har ett stort varmt hjärta. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-11-23 22:20:26

åh, en kamptrasa vill jag också ha! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela