Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Glädje byttes...

Publicerad 2010-11-05 08:26:26 i Allmänt,

...mot tråkigheter å en frustration...när ska mina tjejjer få bli bra???
Annie e fortfarande jättekladdig i öra å hals så vi får fortsätta med medicinering.  Blev överlycklig när Karin sa att Novas tumörer var godartade YYYYEEEEESSSSS äntligen kan man släppa den biten...trodde jag....sa att Nova börjar bete sig som om hon oxxå har nått i öronen å hon fick komma in så Karin kikade på henne oxxå, sa då att hon fått en ny knöl å att de andra vuxit på sig lite...hon klämmer å känner på dessa å säger då de orden jag hade hoppats få slippa....den nya knölen känns inte alls som de andra, den har en annan form å den känns mycket hårdare å kantigare å så säger hon Kicki jag kan inte titta dig i ögonen ä säga att den här e godartad för den e så annorlunda mot de andra. F**********N rent ut skrivet...så på måndag ska vi in igen med Nova och ta nya biopsier =(
Kände mig inte alls peppad för en träningsrunda med Nova men åkte till Kicki iaf å jag e glad för de för lillan e så rolig att träna med....å när man får positiva kommentarer om att de dessutom ser bra ut då gläds jag lite trots de tråkiga i kråksången...men men...så nu e de medicinering å väntan som gäller ett tag framöver


Linförigheten ser ju helt ok ut


Läggande under gång gick oxåå bra men hon reste sig å följde efter vid
ett tillfälle men e nöjd för de här momentet har varit ett aber å få till


Ställande under gång funkade oxxå bra!!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-11-05 09:19:48

Tänker på er!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-05 09:22:04

Men attans vilken otur du har med dina hundar, jag lider med dig :(

Hoppas nu att den där knölen på Nova inte är nått farligt :( Hur otur kan man ha att bägge sina hundar mår dåligt. Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig snart.



Fina träningsbilder :) Har full förståelse för att du inte känner dig peppad att träna efter dit besök hos veterinären.



Håller verkligen alla tummar jag har att allt löser sig till det bästa.



Kram!!!

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-11-05 09:37:58

Det är ju riktigt jobbigt när problem efter problem löser av varann. Vi hade likadant med Maximus.

Trevlig helg!

Kram

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-05 10:07:30

NEEEJJJJ! F*n vad jobbigt.

Jag tänker på er och här hemma håller vi alla tummar/tassar vi kan. Kramas mycket det behöver man nu. Tack för komplimangen den värmde. Kram

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-11-05 10:34:37

Vilken tråkig spiral du har hamnat i med sjuka hundar:( Håller tummarna att det vänder & ni kan lägga energi på annat. Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-05 11:17:18

Men nej :( Fy vilken otur :( Jag hoppas verkligen att den nya tumören också är godartad!Hur gör de med de andra tumörerna? Tar de bort dem?



Roligt att träningen gick så bra trots tråkigt besked. Det ser fint ut på bilderna :)



Jag hoppas att allt löser sig till det bästa för er!



Sv: Hihi ja det kanske har något med deras namn att göra ;)Nova betyder ju ny stjärna :)



Många Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-05 16:14:44

Fan vad jobbigt! Hoppas verkligen att det löser sig!



Det värsta som finns är ju när ens små fyrfotingar blir sjuka :(



Sv: Jag har tyvärr inte fått fram någon information alls rörande Diva, trots att jag försökt. Jag försöker att inte tänka på det, för jag blir bara ledsen då.



Jag skulle aldrig släppt iväg henne :(

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-05 16:42:45

Sv: Ja, jag håller tummarna för att du hittar ett bra arbete en dag! :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-11-05 18:55:00

Fy fan på ren svanska vad jobbigt för er, lider och håller tummarna för att allt går bra!!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-11-05 19:39:50

fan va trist o höra... stackars tjejerna! :(



sv: ja precis. det suger att inte veta exakt varför han skriker och om/var han har ont. men men... e la nått man måste gå igenom. ser fram emot när han kan prata... :) idag mår han mycket bättre.



ha en riktigt bra kväll och helg!

nu blir det varmgrogg! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-05 19:39:59

Sv: Ja, man vill inget hellre än att hon ska ha det bra. Det förtjänar hon!



Har aldrig träffat en hund som visat så stort förtroende för mig som hon gjort!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-05 20:16:07

Sv: Ja, jag håller tummarna hårt för henne! Hon förtjänar att känna sig trygg och välkommen! Det var en sån otroligt fin hund!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2010-11-06 09:29:31

Åh fy vad ledsen jag blev av att läsa alla tråkigheter som händer dig och hundarna! Jag hoppas verkligen att det inte är någon allvarlig knöl och att båda dina fina tjejer snart måt tipptopp igen så ni kan släppa allt och blicka frammåt!



Duktigt av dig att träna lite ändå, tror det är bra att försöka skingra tankarna en stund... jättfina bilder, härlig attityd hon ser ut att i linförigheten :)



Stor kram!

Postat av: Zorted & me

Publicerad 2010-11-07 20:59:07

Usch vad trist, hoppas verkligen att knölen är något ofarligt!



Hälsnignar Anne från Zorgis & Me

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela