Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

För 24 år sedan...

Publicerad 2010-11-22 11:51:08 i Allmänt,

...idag fick jag uppleva nått jag aldrig upplevt varken tidigare eller senare...jag fick mina barn...Linus å Lina!!!
fattar inte vart åren tagit vägen men så e de...de fyller 24 år idag mina "små" gudklimpar...tyvärr så bor vi inte ens nästgårds så vi kan ses över en fika ens å ha de mysigt....Linus bor i Örebro å Lina i Uppsala...ska träffa sonen på lördag å Lina e inget bestämt ännu...e såå otroligt stolt över båda två som jobbar å kämpar på...har väl bara en önskan när de gäller de å de e att de får de så bra som de bara går å att de flyttar närmre sin mor!! =P.
Igår så åkte jag in gör att spåra med den lilla då Annies öron å halsinfektioner inte vill ge med sig så nu e de nya mediciner som gäller för storstintan. Men skitvädret å Novas spår gick nog jämt ut för de va katastofalt dåligt...så vi la två godisspår till hennes å hon fick lyckas innan jag åkte hem med en genomblöt hund å jag var dyngsur jag med å mest om fötterna...brrr...riktigt bitigt ute va de!..
Sen var vi in till stan igen å hälsade på Johns dotter å hennes kille å deras hund Augusta..kommer inte ihåg rasen men har ni sett Turner and Hutch så e de en sådan hund, kunde nog liknas med en Sengångare i sättet...allt gick i slowmotion!!*L*
Nu på morgonen så fick jag åka tebax till vårdcentralen då de lyckats slå ut mina prover så de fick jag åka in för att ta om...å de hörde inte ens av sig utan jag ringde i fredags för att jag ville få nått mot värken i benen för de e hopplöst nu då frågade jag om provsvaren å fick då veta att de "förolyckats" så jag skulle få åka in å ta nya, tänk om de hade kunnat höra av sig om detta så hade jag åkt in tidigare för att gå så här med värken e ingen hit!.
Kicki å jag gick en vända med hundarna på golfbanan å Nova skötte sig bra där...hon drog inte på vilt å var väldigt duktig å stred inget med Selma utan fogade sig när hon sa ifrån....finns hopp om de här lilla puckot oxxå!!=P
Nu sover tjejjerna å jag ska krypa ihop under en filt å vila en stund....hoppas ni haft en bra helg å sköt om er!!


Linus å Lina 2 år i sitter på farmors stora gosedjur


Dotra från i somras


från i somras, sonen å dotra


å min lilla Lajnus
*ÄLSKAR ER MINA FINA KIDDOS*

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-22 16:06:23

Stort grattis till dem :)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-22 16:11:37

Tvillingar! De som har fött och uppfostrat tvillingar äe personer som jag verkligen beundrar. Nu hade du säkert de snällaste man kan ha men ändå. Jag förstår inte hur man orkar. Jag måste vara extremt lat som person eller dålig mamma ;-) för jag tycker att det är tufft att vara mamma. men oj vad de kan ge en mycket kärlek som ingen annan kan. Jätte fina kort som vanligt. Det där har du/ni gjort bra ;-) Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-22 18:54:28

Grattis till Lina och Linus :) Så söta dem är på bilden :)

Fy fabian vad dåligt av dem att inte höra av sig när de spillt ut dina provsvar :(



Sv: Tack Kicki ;) Det går inge vidare med den biten tyvärr, har dragit i många trådar men det går inte att lösa tyvärr :( Det gör mig så frukansvärt ledsen :(



Kramar

Postat av: Mita

Publicerad 2010-11-22 19:22:18

Grattis till dig och barnen!!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-22 20:28:56

Grattis till dina barn på födelsedagen :)



Vad tråkigt att spåren inte gick så bra, men tur du åkte hem med ett lyckande i alla fall :) Är inte så lätt alla gånger. Speciellt om man är ute själv. Är verkligen jätte glad att vi har Janne som hjälper oss med spåren, han är guld värd :) Han har alltid någon lösning på våra problem :) Vi spårar ju även när inte han är med men går nått tokigt så vet jag vem man ska fråga :)



Men vad ruggigt klanigt att dom "förolyckat" dina prover och sen inte kunnat höra av sig :( :( Hur jävla puckade är dom. När du har så ont så hade det ju varit smart hört av sig. En olycka kan ju självklart hända, men det minsta dom kunnat gjort var ju att ringa in dig igen för nya prover.



Hoppas du får någon ordning med din värk nu, inte kul behöva gå och ha ont :(

Postat av: Jessica & tjejerna

Publicerad 2010-11-22 20:49:43

Tack för en trevlig stressig ( för mej ) förmiddag i spåret men vilket skitväder! Vilka fina barn du har, men brås väl på mor :) Tycker minsann man kan ana en likhet mellan mor & dotter ;)



må gott till dej och tjejerna

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-11-24 00:23:13

Du får gärna skicka hit bilder om de e några som är på mina tjejen eller på mig haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela