Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Billig e va hon e..

Publicerad 2010-11-16 16:56:17 i Allmänt,

...den lilla!! Arbetstränade i morse å när jag kommer hem har Nova bitit sönder bäddmadrassen i John säng, de va inte lite hon hade förstört....j***a hund rent ut skrivet!!. Hon har ju "snuttat å naggat" på täcken å kuddar men inte dragit sönder på de här sättet...tre örngott har oxxå strykit med....mmm....hon e billig som satan just nu. Gick ut i skogen med henne när jag komit hem så hon fick springa av sig lite...jobbade på att varje gång hopn började att vittra att hon skulle komma till mig, gick jättebra å hon va väldigt lyhörd....vågade väl inget annat efter vad hon gjort!! =P. Var ute med henne en timme i skogen å sen skulle Annie å jag ut med grannen under å gå en runda som jag aldrig gått å som man absolut kan gå med tjejjerna...den tog 1,5 timme så de blev en härlig dag i lite bitande kyla men de va soool!!!....igår var jag till V-centralen å tog en massa prover som kanske kan ge någon hint om varför jag har sån jäkla värk i benen...känns inte så mycket när jag går mer än i höften men värken drar igång framåt kvällen när jag sitter stilla....å håller på hela jäkla natten, kör ju redan på högsta dosen av sömntabletterna å de hjälper inte så jag får sova....nu har jag sovit 1,5 timme för jag e helt väck i skallen när sömnen inte funkar...blir ju en ond cirkel när man sover på dan men jag håller mig verkligen inte vaken då!!...nåja jag ska väl inte gnälla jag kommer ju iaf ut å de e huvudsaken...lite foton från dagen kanske??....japp de blir de allt!









Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-16 17:29:30

Men bus Nova då, förstår att hon är billig idag ;)Inte kul när de biter sönder saker. Som tur är så har min Nova aldrig rört något här hemma.

Kul med en ny runda att gå, den verkar fin att gå att dömma av bilderna :)



Hoppas du kan få hjälp med din värk. Jag har också problem med värk i höften och ena benet och det kommer precis som för dig på kvällen och på natten :( Men jag har ju fibromyalgi så läkaren säger att det är pga det. Kanske du också har fibro?



Massa kramar

Postat av: Zorted & me

Publicerad 2010-11-16 20:34:59

Ibland är de billiga, hittar på både det ena och det andra som är "roligt".



Svar: Ja du, jag har också haft ett helsikes år med mina djur. Katten bröt benet två gånger och Zorro, ja det har du ju läst om redan!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-16 20:38:57

Bus Nova! Tänk vad företagsamma de är och på hittiga. Man funderar på när det ska ta slut. Fina bilder som vanligt. Kan tänka mig att det blir fler promenader då du verkar ha hittat en kanon runda. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-16 23:41:14

Kan förstå att den lilla fröken var billig om hon ätit upp madrassen :( Vinja hade också en liten bit period i sitt liv när hon var ung, men jag köpte en stor bur som hon fick vara i för att slippa överraskningar när man kom hem.



Usch vad jobbigt att inte få sova och ha ont :( Får du inga värktabletter för dina onda ben. Inte kul att sova så lite :(



Har också svårt att sova så jag har också insomningstabletter. Brukar vakna flera ggr varje natt som inte heller är kul :(

Sen har jag så svårt att gå och lägga mig tidigt, under den här tiden jag varit sjukskriven för armen har väl klockan alltid varit minst 2 på natten innan jag kommit i säng :(



Fina kort du tagit, den med trädet och blå bakgrund var fin :)



Hoppas du får sova nått i natt då. Vad får du för sömntabletter föresten??

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-17 09:42:54

Det är så jobbigt när det blir så!



Vi har liknande problem här hemma ibland, men det är svårt att komma åt problemet om man inte är hemma :/



Hoppas att problemet löser sig helt för er, för det är ganska frustrerande att komma hem till en röra som hundarna orsakat!

Postat av: Micke

Publicerad 2010-11-21 16:22:47

Får skaffa loftsängar till hela familjen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela