Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

-14 grader å strålande sol!

Publicerad 2010-11-30 13:37:45 i Allmänt,

...ja vädret har verkligen varit kanon idag men jag har inte tagit en enda promis idag mer än att John mötte upp mig på jobbet med tjejjerna så gick vi hem....bilen startar inte å jag hoppas att den gör de imorn då jag ska börja hos sjukgymnasten igen...vore tråkigt om jag inte kunde ta mig dit. Annies stela leder var under all kritik i morse då hon inte ens ville med ut utan stod innanför dörren å jag fick dra med henne ut, har fått reda på att de finns nått som heter MSM å ges till hästar som en uppfödare gett till sina hundar å hon äter de oxxå själv för sin fibro...får kolla upp de med veterinären imorn å så får väl både tjejjerna å jag äta de!!*L*...hoppas er dag varit bra!!


Träningen med Nova igår





Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-30 13:47:07

Ja visst är det härligt när solen skiner :) Man blir på så bra humör då, sen blir ju korten även mycke bättre i solljus :)

Har lite sol här idag också men inte lika mycke som igår. Började även snöa för en stund sen, så nu är det grått på himlen igen :(



Ja ta och testa MSM du för det kan hjälpa. Har använt det till Vinja förut för det stod att musklerna även återhämtade sig fortare med MSM. En gammal farbror som bor granne här testade det för sin stela leder och tyckte han blev bättre :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-30 18:41:58

Stela leder är ingen höjdare - hoppas att detta fungerar på henne!



Tack för att du bjuder på uppfriskande vinterbilder :)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-01 08:22:38

Får man massera stela leder? Kan hon ha någon "jacka" på sig för att bli varm och lite smidigare? Ser strålande ut när ni tränar. Så fina. Ha en skön dag och jag hoppas bilen starta. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela